نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

تعبیر خواب ماهی گرفتن

تعبیر خواب ماهی گرفتن , تعبیر خواب ماهی گرفتن با دست از رودخانه , تعبیر خواب ماهی گرفتن از دریا , تعبیر خواب ماهی گرفتن از آب , تعبیر خواب ماهی گرفتن , تعبیر خواب ماهی گرفتن با دست , تعبیر خواب ماهی گرفتن با قلاب

تعبیر خواب ماهی گرفتن ، تعبیر خواب ماهی گرفتن با دست از رودخانه ، تعبیر خواب ماهی گرفتن از دریا ، تعبیر خواب ماهی گرفتن از آب

خوب است که ماهی را در خواب ببینید ، مخصوصاً اگر آبی که ماهی در آن شنا می کند شفاف و واضح باشد.

اگر خواب ببینید در جایی کنار استخر یا حوضچه ، کنار رودخانه یا دریا و کنار استخر بایستید ، ماهی زیادی پیدا خواهید کرد که در آب شنا می کنید ، زیرا خواب شما از آینده ای روشن است اما شرط این است که آب شفاف و شفاف به عنوان آبی که ماهی در آن شنا می کند تاریک و گل آلود است و این نشان می دهد که فضا ، پول و دارایی در اختیار شما است ، اما پس از یک فرآیند بسیار دشوار و ناگوار ، بر مشکلات بسیاری ، غم و اندوه غلبه خواهید کرد.

خوب نیست اگر آب راکد باشد و در ماهی های زیبا شنا شود ، زیرا خواب شما به شما می گوید چیزهایی دریافت خواهید کرد که ارزش رنج و بیماری را ندارند.

آب راکد نشانه بیماری ، حبس و محکومیت است. ماهی سفید خوش شانس است ، طلای زرد پول و ثروت است و طلا نیز فرفری و شکوه است.

اگر کسی در یک یا چند ماهی در یک لیوان یا مخزن همانطور که در هفت فصل نوروز خوانده می شود ، می خوابد ، برای شما بسیار خوب است که از آن لذت ببرید و از آن بهره مند شوید و به خواسته های خود برسید و به خواسته های خود برسید و به او ماهی بدهید و به او در رسیدن به او کمک کنید. رویاها

اگر در خواب ببینید که در خواب ماهی بلعیده اید ، حریص و حریص خواهید شد و اگر بخورید ، نعمت خواهید داشت. اگر فهمیدید که ماهی ماهی شور می خورید یا تازه ماهی قزل آلا هستید ، دچار مشکل خواهید شد.

آنی بیتون می گوید:

اگر برای گرفتن ماهی در آب بخوابید ، خواب برای توانایی و شجاعت شما نشانه ثروت خواهد بود.

اگر در خواب گرفتن گربه ماهی هستید ، خواب به دلیل برنامه های شما نشانه حواس پرتی است ، اما داشتن ذهن به شما کمک می کند تا از دام خود خارج شوید.

تعبیر خواب گرفتن ماهی ساردین

اگر ماهی دریایی از دریا دریافت کنید ، پول و نعمت هایی است که در محیطی غیر از خودتان سخت است. دلیل آن این است که ساردین ماهی خاصی است که در دریاها و در فصول معینی گرفتار می شود ، بنابراین خوابیدن در حالی که مراجعه به پول ، نعمت ها ، عظمت و کرامت است دلالت بر این دارد که این عظمت به سختی حاصل می شود.

این از محیط Malev می آید. نکته خوب در مورد ساردین های رایگان این است که آنها درست هستند و به سر یا دم نمی زنند. در این صورت ، شما یک وارث عملی پرسود خواهید داشت که هیچ آسیبی به شما وارد نخواهد کرد.

تعبیر خواب گرفتن ماهی خاویار

خاویار سکه های طلایی ، مروارید و تکه های جواهرات است و دیدن خواب او بسیار خوشحال است. خاویار روشن تر ، بهتر است.

اگر خواب دیدن خاویار را ببینید ، ثروت بزرگی کسب خواهید کرد. خرید خاویار همان معنی و داشتن آن را دارد. خاویار خواب به هیچ وجه بد نیست و بهترین کار این است که ماهی را خودتان بگیرید و خاویار را از شکم خود خارج کنید. به نظر من ، این معادل یافتن یک گنج است.

تعبیر خواب گرفتن و خوردن ماهی

منوچهر مطیعی می گوید:

اگر ماهی را در خواب خود به درستی بلعید ، خواب شما به معنای حریص بودن و حریص بودن است و اگر غذا بخورید ، این یک نعمت خواهد بود.

اگر در خواب خواب ماهی شور بخورید ، تازه یا دودی باشد ، فرقی نمی کند که دچار مصیبت شوید.

جابر مغرب می گوید:

اگر خواب دیدن ماهی تازه و پخته را ببینید ، خواب شما نشانه ای است که به اندازه دارایی خود به دست می آورید.

اگر از ماهی کباب شده و کبابی ماهی بخورید ، خواب این است که اگر فردی پاکدامنی هستید برای رسیدن به دانش یا تعامل با مرد بزرگی به سفری بروید ، اما اگر فردی فاسد و بد باشد ، خواب شما نشانه غم و اندوه خواهد بود. ، رنج ، غم و دشمنی.

لیلا به شما می گوید: “اگر در خواب خواب ماهی خشک بخورید ، خواب شما نشانه بیماری خواهد بود.”

آنی بیتون می گوید: “اگر در خواب خواب ماهی بخورید ، خواب شما نشانه روابط دوستانه و پایدار خواهد بود.”

ابن سیرین می گوید: اگر در حال خوابیدن روی قلیان برای گوشت ماهی هستید ، خواب شما نشانه دارایی شما از طریق سفر است.

کرمانی گفت: “اگر در خواب خواب گوشت ماهی بخورید ، خواب این علامت آن است که به زودی پول زیادی دریافت خواهید کرد.”

تعبیر خواب ماهی مرده

لوک لیتنهائو می گوید: “دیدن ماهی های مرده در خواب نشانه ناراحتی است.”

آنلی بیتون می گوید: “دیدن خواب مردگان در خواب ، یک اتفاق دردناک خواهد بود که ثروت و قدرت به شما خواهد داد.”

تعبیر خواب گرفتن انواع ماهی در خواب

حضرت دانیال می گوید: “تعبیر خواب ماهی که در دریا سرد است خوب و خوب است ، اما اگر دریا گرمسیری باشد ، نشانه ای از سختی است.”

ابن سیرین می گوید: “اگر خواب ببینید که کسی به شما ماهی شور و خشک داده است ، به زودی فرد بزرگی به شما ظلم خواهد کرد.”

منوچهر  تهرانی می گوید:

دیدن ماهی سفید در خواب نشانه خوشبختی است.

دیدن ماهی زرد طلایی نشانه پول و ثروت است.

دیدن سرخ کردن نشانه فر و جلال است.

لیلا به شما می گوید:

دیدن ماهی های بزرگ در خواب می تواند نشانه خوبی از درآمد باشد.

دیدن ماهی طلایی در خواب نشانه موفقیت خواهد بود.

دیدن ماهی کولی در خواب آنها خبر بدی خواهد بود.

تعبیر خواب ماهی قزل آلا نشانه خوش شانس بودن شما است.

H. میلر می گوید:

دیدن ماهی آزاد در خواب آینده ای روشن است.

دیدن ساردین ها در خواب نشانه نگرانی است.

دیدن ماهی طلایی در خواب نشانه موفقیت در ازدواج است.

خواب های دیگر در مورد ماهی

جابر مغرب می گوید:

اگر از دریا ماهی بگیرید ، خواب شما به اندازه یک روز برای مرد ، زن و کودک یک حلال خواهد بود.

اگر خواب ببینید ماهی در دریا با شما صحبت می کند ، رویای شما نشانه ای از راز پادشاه خواهد بود و به آرزوهای خود خواهید رسید.

اگر خواب دیدن ماهی بخوابید ، خواب شما نشانه سود خواهد بود.

حضرت دانیل می گوید: اگر خواب ببینید مروارید زیبایی از شکم ماهی خود به دست آورده اید ، رویای شما نشانه این است که فرزندی خواهید داشت.

رهگذران تعبیرهای مختلفی از دیدن ماهی در خواب خود تعبیر کرده اند. یوسف نبی معتقد است که دیدن ماهی در خواب به معنای روزی است. اگر او از دهانش بخوابد ، ماهی بیرون می آید ، این بدان معنی است که او دروغ می گوید و ماهی می خورد ، به این معنی است که پول می گیرد.

معنی دیدن ماهی در خواب

دیدن ماهی در آب شفاف و شفاف رودخانه در خواب نشانه این است که افراد قدرتمند و ثروتمند شما را دوست دارند.

۲ـ دیدن ماهی مرده در خواب ، علامت آن است که بطور تصادفی ثروت خود را از دست می دهید. ۳- اگر دختری در خواب باشد ، این نشان می دهد که همسر خوبی و با استعدادی خواهد داشت.

۴- اگر می خواهید گربه ماهی بگیرید ، این نشانه آن است که نقشه های دشمنانتان منحرف است ، اما حضور ذهن و شانس به شما کمک می کند تا از دام آنها فرار کنید.

۵ـ اگر برای گرفتن ماهی در خواب به آب بروید ، این نشانه ثروت و شجاعت است. ۶- خواب ماهیگیری نشانه قدرت و اقتصاد است. اما اگر در هنگام ماهیگیری چیزی نگیرید ، نشانه این است که تلاش های شما برای یافتن افتخار و ثروت بیهوده است.

خوردن ماهی در خواب نشانه روابط دوستانه و پایدار است.

دیدن کسی که در هنگام خواب ماهیگری می کند نشان می دهد که رویای بیننده در زندگی واقعی و در پی او در تلاش است به چیزی برسد.

ماهیگیری در خواب می تواند راهی برای مقابله با احساسات سرکوب شده و رساندن آنها به سطح ناخودآگاه باشد. ماهیگیری در یخ بدان معنی است که خواب بیننده در حال شکستن یک مانع عاطفی و مقابله با احساسات ناخوشایند ناخودآگاه خود است.

به یاد داشته باشید که رویای یا رویای خود را بیش از حد تعبیر نکنید. ماهیگیری در خواب نیز ممکن است به این معنا باشد که خواب بیننده به استراحت و آرامش بیشتری نیاز دارد.

بیشتر بخوانید

تعبیر خواب مورچه بالدار

تعبیر خواب عنکبوت سیاه

تعبیر خواب مرغ و ماهی

تعبیر خواب لاک پشت در آب

تعبیر خواب مار سیاه



:: برچسب‌ها: تعبیر خواب ماهی گرفتن , تعبیر خواب ماهی گرفتن با دست از رودخانه , تعبیر خواب ماهی گرفتن از دریا , تعبیر خواب ماهی گرفتن از آب , تعبیر خواب ماهی گرفتن , تعبیر خواب ماهی گرفتن با دست , تعبیر خواب ماهی گرفتن با قلاب ,
:: بازدید از این مطلب : 1190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

راههای درمان خانگی و گیاهی “یبوست” کودکان و بزرگسالان

 

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

درمان یبوست به طور کلی به دو بخش درمان دارویی یبوست و درمان گیاهی یبوست تقسیم می شود که به طور کامل برایتان خواهیم گفت که چگونه به سرعت “یبوست” را درمان کنید.

یبوست و تمام راه های طبیعی و دارویی درمان آن

یبوست سرچشمه بسیاری از امراض است و نوع مزمن علاوه بر ناراحتی در هنگام دفع، انسان را بیحال و کسل کرده و خمیازه ایجاد می کند. همین طور باعث بد مزه شدن دهان شده و اشتها را از بین می برد به همین دلیل درمان ان باید جدی گرفته شود.

راههای درمان یبوست شدید

به طور کلی افراد مبتلا به یبوست شدید باید آب فراوان، چای کمرنگ و میوه هایی مانند آلو، انگور، انجیر و گلابی بیشتر مصرف کنند و به پیاده روی، تحرک بیشتر و فعالیت توجه داشته باشند.  راههای درمان یبوست در حالت های شدید و متعادل تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند و در دو بخش کلی دارویی و گیاهی تجویز می وشند.

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

درمان طبیعی یبوست با انجام این کارها

راههای درمان طبیعی یبوست

همانطور که می دانید زمانی که راههای درمان طبیعی بیماری به میان می آید هدف استفاده از خوراکی ها و دمنوش های طبیعی است که به صورت جامع در چندیدن بخش با انها آشنا خواهید شد. 

1- افراد مبتلا به یبوست که مشکل زمینه ای مانند انسداد روده ندارند، شب ها مقداری انجیر را در آب خیس کنند و صبح ناشتا این انجیرها را همراه آب آن بخورند. این کار کمک زیادی به رفع یبوست و سهولت دفع خواهد کرد. با این حساب، عادت غذایی شما خواننده محترم برای رفع یبوست، خوب است و در درازمدت مشکلی برایتان ایجاد نخواهد کرد.

 2- نوشیدن شربت خاکشیر قبل از صبحانه می تواند به رفع یبوست و جوش های صورت کمک کند و نوشیدن دمکرده گل گاوزبان قبل از خواب می تواند مثل یک داروی آرامبخش عمل کند. 

3 – خوردنِ سبزی و میوه در حدِ نرمال باعثِ متخلخل شدنِ مدفوعِ  شما خواهد شد. سعی کنید دستِ کم سه بار در هفته را سبزی مصرف کنید. با غذا یا بصورت لقمه با نان. همچنین عادت کنید که پس از هر سه وعده غذا(صبخانه، ناهار، شام)، یکی دوتا میوه بخورید

4-  پس از خوردنِ چیزهایی که یبوست می آورند، مانندِ ماکارونی، انار و دانه ی انار، مواد فلفل دار و تند، استعمال تریاک یا مشروبات الکلی، کشک، دوغ، دمپختی، کاکائو و قهوه (بمقدار زیاد) و.. حتما سبزی، شیر و آب فراوان مصرف کنید

5-  اگر هم یبوست مزاج هستید یا سنگ کیسه صفرا دارید، می توانید صبح ها دو قاشق روغن زیتون را همراه آب یک لیموی کامل میل کنید. 

6- مخلوط یک قاشق غذاخوری خاکشیر، نصف لیوان آب جوش و دو حبه قند یا معادل آن شکر است. این شربت تقریبا برای تمام مزاج ها مناسب است، به خصوص برای افرادی که شکم شان سخت کار می کند. 

 7- سبوس برنج درمانی بی ضرر برای یبوست های بدون علت مشخص.یک فوق تخصص گوارش و کبد با بیان اینکه «یبوست از شایع ترین مشکلات گوارشی است که افراد در سنین مختلف را درگیر می کند»، گفت:«سبوس برنج و سبوس سایر غلات محتوی فیبر فراوان هستند و به عنوان یک درمان ساده و بی ضرر یبوست هایی که علت مشخصی ندارند مطرح است.»

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

عسل و نقش مثبت آن در درمان یبوست

 8-اگر یبوست خیلی شدید باشد از ترکیب 5 واحد روغن بادام شیرین+2 واحد عسل روزی 2 قاشق غذاخوری استفاده کنید.

 9- انواع سیر، موسیر و والک از جمله گیاهان ضد یبوست می باشند و کسانی که به طور دائمی مقدار کمی سیر، موسیر یا والک با غذای خود میل کنند، کمتر مبتلا به یبوست می شوند. برگ های تازه والک را می توان به همراه جعفری مانند سبزی خوردن تازه با غذا میل کرد. موسیر را می توان خشک کرده و به صورت پودر در غذا مصرف نمود.

10- تخم شنبلیله برای یبوست مفید است. تخم شنبلیله را می توانید برای مدت ها نگهداری کنید، بدون آنکه خراب یا فاسد شود. اما اگر آن را بکوبید و به صورت پودر در آورید، پس از چند روز بو گرفته و خراب می شود. بنابراین اگر می خواهید از تخم شنبلیله برای رفع یبوست استفاده کنید، مقدار کمی از آن را کوبیده و سه وعده در روز، صبح، ظهر و شب و در هر بار یک قاشق مرباخوری از این پودر میل کنید. می توانید این پودر را به کمک آب میل کنید.

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

فواید مصرف دمکرده گل سرخ

11- دمکرده گل سرخ(گل محمدی) روزی یک لیوان هم به عنوان یک داروی ملین میتوان استفاده کرد. 

 درمان دارویی یبوست

پودر پسیلیوم ساده ترین و کم عاضه ترین داروی رفع یبوست است که به صورت فیبر عمل کرده و می تواند در دوره بارداری نیز استفاده شود.

دسته دوم داروهایی هستند که با خاصیت اسمزی باعث نشت آب به روده می شوند، مثل شربت منیزیم و لاکتولوز.

 دسته سوم داروهای محرک روده مثل برگ سنا، بیزاکودیل و روغن کرچک است. این داروها بهتر است در خط آخر درمان یبوست مصرف شوند.

تمام راههای درمان یبوست

بیشتر مردم دست کم یک بار در زندگی خود یبوست را تجربه کرده اند. یبوست معمولاً مسئله مهمی نیست، اما برای این که از بسیاری از دردسرهای آن رهایی یابیم، بهتر است به جای خندیدن، درباره آن بیشتر بدانیم. یبوست یک بیماری به شمار نمی آید، بلکه نشانه ی بیماری ها و مشکلات دیگری است. اگر در رژیم غذایی روزانه، فیبرهای غذایی کمی موجود باشد به راحتی دچار یبوست می شویم. افراد مسن تر نسبت به جوانان یبوست را بیشتر تجربه می کنند. یبوست به معنی توقف بیش از حد مواد دفعی در روده است.زمان عمل دفع در افراد مختلف بسیار متفاوت است. برای بعضی افراد 2 بار در روز طبیعی و برای بعضی دیگر 2 بار در هفته طبیعی است. اما معمولاً هر 12 ساعت و گاهی هر 72 ساعت یک بار انجام می شود.

یبوست علت های متفاوتی دارد، اما برای آن که به آن گرفتار نشوید، چند راه بسیار آسان وجود دارد:

سبزی و میوه بخورید

فیبرها حرکات روده را تسهیل می کنند و یبوست را از بین می برند. سبزی ها و میوه های تازه، کاهو، کلم ، حبوبات، نخود، هویج، سویا، نان سبوس دار ، برنج، انجیر، آلو و زردآلو دارای فیبر زیادی هستند.

یبوست
وقتی از این غذاها استفاده می کنیم، مجبوریم مدت زمان بیشتری آن ها را در دهان بجویم. همچنین وقتی وارد معده می شوند، معده را پر می کنند و معده حالت کشیدگی پیدا می کند و احساس سیری می کنیم. همچنین این غذاها تخلیه مواد از روده را آسان تر می کنند.مصرف زیاد غذاهای بسیار چرب، فرآورده های لبنی و تخم مرغ در ایجاد یبوست موثرند.

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

تنها زندگی نکنید

انسان هایی که به تنهایی زندگی می کنند، بیشتر دچار یبوست می شوند. زندگی در کنار اعضای خانواده و جمع شدن کنار سفره، میل و شوق غذا خوردن را در انسان افزایش می دهد. اما معمولاً افرادی که به تنهایی زندگی می کنند، علاقه خود را به آشپزی و غذاخوردن از دست می دهند و احساس بی اشتهایی می کنند. این افراد به استفاده از غذاهای آماده و کنسرو شده روی می آورند که این محصولات غذایی فیبرهای کمی دارند. همچنین مادربزرگ ها و پدربزرگ هایی که دندان هایشان را از دست داده اند و دندان مصنوعی آن ها در جویدن غذاها کارآیی لازم را ندارند، معمولاً از غذاهای نرم که فاقد فیبر هستند، استفاده می کنند که موجب یبوست می شود.

آب بنوشید

اگر در طول روز، به میزان لازم آب یا سایر مایعات را ننوشید، ممکن است دچار یبوست شوید. این مشکل در افرادی دیده می شود که وعده های غذایی روزانه خود را در زمان های مشخصی در طول روز میل نمی کنند. آب و سایر مایعات به حرکت مواد غذایی در روده کمک می کنند و از انبار شدن مواد در روده پیشگیری می کنند.صبح که از خواب بیدار می شوید، یک لیوان آب ولرم بنوشید و در طول روز هم 6 تا 7 لیوان آب و سایر مایعات میل کنید.

به داروهای ضد یبوست عادت نکنید

مصرف داروهای ضد یبوست برای مدت کوتاهی مناسب است، اما خود را به مصرف آن ها عادت ندهید، چون روده شما به این مواد عادت می کند و به اصطلاح تنبل می شود و فعالیت های طبیعی خود را که موجب حرکت و دفع مواد می شود، فراموش خواهد کرد.

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

ورزش کنید

زندگی ماشینی امروزی علت دیگر یبوست است. اگر شغل شما به گونه ای است که مجبورید ساعت ها پشت میز بنشینید، ممکن است دچار یبوست شوید. برای رهایی از این مشکل، باید در بین ساعات کاری خود کمی قدم بزنید و یا ورزش های سبکی انجام دهید.بیمارانی که به علت تصادف یا جراحی یا بیماری مجبورند روزها بدون تحرک در بستر دراز بکشند، یبوست را تجربه می کنند، گرچه پزشک برای این افراد داروی ضد یبوست تجویز کند، ولی به هر حال مقدار کمی تحرک، می تواند بسیار مفید باشد.

در بیرون از منزل خود هم به دستشویی بروید

بعضی افراد به دلایل بهداشتی یا اجتماعی در محل کار خود و یا منزل اقوام و آشنایان از رفتن به دستشویی اجتناب می کنند. این کار درست نمی باشد. اگر این زمان تأخیر در دفع، طولانی شود، موجب یبوست می شود.

آلو بخورید

شب، قبل از خواب، تعدادی آلوی خشک را در آب خیس کنید و صبح پس از بیدار شدن از خواب، نوش جان کنید. آلو اثرات سحرآمیزی در از بین بردن یبوست دارد.

یک داروی گیاهی: پسیلیوم

پسیلیوم یک داروی گیاهی است که به شکل پودر در داروخانه ها وجود دارد.یک قاشق غذاخوری از این دانه های ریز را در یک لیوان آب مخلوط کنید و اجازه دهید چند دقیقه بماند، سپس آن را میل کنید.

یک داروی جدید برای درمان یبوست

اخیرا سازمان غذا و داروی آمریکا، استفاده از داروی جدیدی را برای درمان یبوست مزمن در بزرگسالانی که علت خاصی برای این عارضه در آن ها پیدا نمی شود، مورد تایید قرار داده است. این دارو به نام “لوبی پروستون” با نام تجارتی Amitizia اولین دارو از گروه جدیدی از داروهاست که به آن ها ترکیبات اسید چرب کارکردی می گویند و برای درمان یبوست، سندروم روده تحریک پذیر، با علامت غالب یبوست و فلج موقتی روده پس از عمل جراحی ساخته شده اند.یبوست مزمن یکی از شایع ترین بیماری های گوارشی است و زنان بیشتر از مردان به آن گرفتار می شوند. تجویز این دارو، تنها برای افرادی صورت می گیرد که سایرشیوه های معالجه یبوست مانند افزایش مصرف مایعات و فیبرهای غذایی و ورزش منظم در آن ها موثر نبوده است.

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

به دانه ، یبوست و اسهال را رفع می کند و به این ترتیب، به گوارش بهتر کمک می کند که این به دلیل فیبر موجود در آن می باشد.

برگ سنا همچنین در درمان یبوست بیشتر از سایر گیاهان دارویی معروف است.

فصل تابستان که می‌رسد بازار مصرف خاکشیر و شربت آبلیمو هم داغ می‌شود. خاکشیر از زمان‌های گذشته کاربرد داشته است و بهترین

کاربرد آن به خاطر خاصیت ضدعفونی‌کننده‌اش می‌باشد و برای ناراحتی‌های روده مثل اسهال یا حتی یبوست مفید می باشد.

انگور برای سل، یبوست، بواسیر و سیاه سرفه اثر شفابخش دارد.

از علایم ابتلا به آپاندیسیت می توان به یبوست اشاره کرد

از تخم شربتی برای درمان ناراحتی‌های گوارشی مانند درد معده، نفخ، یبوست، سوء هاضمه و بی نظمی کارکرد روده‌ها استفاده می‌شود.

ذرت برای یبوست مفید است

کسانی که یبوست دارند کمتر هل مصرف کنند.

از علل‌ بیماری بواسیر می توان به یبوست اشاره کرد

مغز نارگیل دارای خاصیت درمانی برای یبوست است

لیمو ترش برای درمان یبوست مفید است

افرادی که یبوست دارند حتما سعی کنند 1 تا 2 عدد گلابی در روز میل کنند و بلافاصله 1 لیوان آب ولرم بنوشند که خاصیت ملین آن قوی تر گردد تا تاثیر درمانی داشته باشد.

قابل ذکر است که یک حبه سیر را ریز خرد کنید و با کمی آب بخورید تا نفخ، یبوست و درد معده برطرف شود.

به یاد داشته باشید که کرفس به طور طبیعی ملین خوبی است و برای درمان یبوست داروی گیاهی موثری محسوب مس شود.لذا به افراد مبتلا به یبوست توصیه می شود در این فصل بیش از هر چیز کرفس میل کنند.

جالب است بدانید که قیسی منبع عالی از فیبر غذایی، به خصوص پکتین و سلولز است، که این نوع فیبر در محیط آبی دستگاه گوارش ژل تشکیل داده و به اسیدهای چرب متصل گشته و باعث برطرف شدن آن ها می‌گردد. قابل ذکر است که این خصوصیت فیبرها به آن ها توانایی کاهش سطوح افزایش یافته LDL و کلسترول را خواهدداد.البته لازم است بدانید که فیبرها برای پیشگیری از سرطان و دیابت نوع 2 مفید می باشد. در واقع فیبرها موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌ گردند و انتقال مواد دفعی در لوله گوارش را سهل می‌کنند، زیرا خاصیت ملین داشته و برای افرادی که مستعد یبوست هستند مفید واقع می شود. البته مصرف 6 تا 8 عدد قیسی موجب از بین رفتن علائم یبوست خواهدشد. در واقع نصف فنجان قیسی 19 درصد از نیاز روزانه به فیبر را فراهم می‌آورد.

افرادی که مبتلا به یبوست هستند می‌توانند در رژیم غذایی خود از مویز استفاده نمایند.

در واقع روغن بادام زمینی، ملین و برطرف کننده یبوست می باشد.

در واقع کسانی که یبوست دارند قبل از غذا انجیر میل کنند. کسانی که می خواهند چاق شوند صبح ناشتا انجیر با کمی رازیانه میل نمایید.

بهتر است بدانید که جوشانده انجیر برای ذات الریه ، ذات الجنب ، آسم ، تنگی نفس ، سرماخوردگی های مکرر مفید می باشد. در واقع برای درمان یبوست های شدید انجیر را شب در شیر خیسانده صبح ناشتا میل فرمایید.بهتر است بدانید که انجیر حالت تشنگی و تب را از بین می برد.والبته شیرابه انجیر یک مایع پنیر خوبی می باشد.

در واقع بادام ملین بوده و روغن بادام ضد یبوست است به ویژه از روغن بادام می توان رفع یبوست برای بچه ها استفاده نمود.

لیگنین یک نوع فیبرغذایی غیرمحلول است که به مقدار زیاد در انجیر خشک وجود دارد و نقش عمده ای در جلوگیری و برطرف کردن یبوست دارد.جالب است بدانید که انجیر منبع غنی فیبر غذایی و نیز منبع خوبی از منیزیم ، کلسیم ، فسفر و ویتامین های C , B , A می باشد.

جالب است بدانید که فیبر موجود در کشمش از سرطان کولون و از رشد غیر معمول سلول‌ها جلوگیری می‌ نماید و باعث کنترل قند خون در بدن می‌شود و برای درمان بی نظمی معده و یبوست مفید و موثر است

زیتون مسهل ضعیف و نرم‌کننده مسیر گوارشی است و برای یبوست مفید است

بهتر است بدانید که  تره ناراحتی طحال را رفع می کند. قابل ذکر است که تره از نظر خواص درمانی و غذا شبیه سیر و پیاز است، ولی طعم و بوی آن ملایم تر از آْنهاست و دهان را خوشبو نیز می کند.در واقع مصزف تازه برای برطرف کردن یبوست دائمی، ترش کردن غذا و سوء هاضمه، برطرف شدن چاقی و تسکین درد مفاصل و نقرس مفید و موثر است. لازم به ذکر است که مصرف سوپ یا شربت تره برای معالجه تمام بیماری های حاد و مزمن دستگاه تنفس اثر شفا بخش  و موثری دارد، مثلاً در گریپ، گلو درد، گرفتگی صدا و سیاه سرفه مفید و تاثیرگذار بوده و اثر خلط آور دارد و در این مواد اضافه کرده کمی عسل به آب تره و مصرف آن مفید تر می باشد.

در واقع خوردن توت فرنگی با کمی عسل یبوست را برطرف می کند.

خردل برای درمان بیماری‌ها و ناخوشی‌های زیادی موثر  و مفید است مثل سرماخوردگی، کمردرد، یبوست، سرفه و غیره.

شاهدانه خاصیت  ضد اسپاسم و انقباضات عضلانی دارد.بهتر است بدانید که مسهل است و در درمان یبوست کاربرد دارد

بیماری یبوست چیست

مطالب مرتبط:

سو ء هاضمه

غذاهای مفید برای بهبود وضع روحی-روانی

سیر و پیاز دشمن آلرژی غذایی

عوامل آلرژی غذایی

آلرژی غذایی



:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

دیگر نگران شب ادراری کودکان خود نباشید

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری

 شب ادراری پی ام

به راحتی می‌توانید از شب ادراری کودکان جلوگیری کرد

بدون عوارض و بدون محدودیت سنی و جنسیت

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری

برای اغلب کودکان مبتلا به شب ادراری نمی توان یک علت اختصاصی را مشخص نمود. عوامل روانشناسی می توانند علت

اصلی بروز مشکل در خانواده های بی انسجام یا سهل انگار باشند، والدینی که هرگز در جهت آموزش آداب تخلیه تلاش صحیح

به عمل نیاورده اند. در این موارد معمولا سایر نشانه های سهل انگاری نیز گزارش می گردد.

هشدار دهنده شب ادراری

هشدار دهنده شب ادراری

دارو های مورد استفاده در درمان شب ادراری اغلب، داروهای مربوط به سیستم عصبی می باشند و با عوارضی همراه

هستند.ایمی پرامین(ضد افسردگی) و دسموپرسین (هورمونی) در درمان شب ادرای موثر شناخته شده اند.در صورتی که

درمان شرطی سازی، غیر عملی یا ناموفق باشد؛ بسیاری از مطالعات موفقیت 40 تا 60% را در درمان دارویی اثبات نموده اند،

گرچه میزان عود (برگشت دوباره شب ادراری) بسیار بالاست. ساز و کار عملکرد ایمی پرامین در درمان شب ادراری ناشناخته

است و به علت احتمال بروز بهم خوردن ریتم قلبی ناشی از مصرف ایمی پرامین، می توان قبل از شروع درمان برای در نظر گرفتن

اختلالات ریتم زمینه ای یک نوار قلبی انجام داد.

هشدار شب ادراری

هشدار شب ادراری

برای رفع بیماری افسردگی و نیز شب‌ ادراری در کودکان 6 تا 12 سال  تجویز می‌شود.

عوارض جانبی:

خشکی دهان، خواب آلودگی، تاری دید، یبوست، تهوع، اشکال در ادرار کردن، عوارض قلبی ـ عروقی، واکنش‌های ازدیاد حساسیت،

اختلالات رفتاری، اختلالات حرکتی، تداخل در فعالیت جنسی، تغییرات قند خون، افزایش اشتها و وزن و عوارض اندوکرین مثل ژنیکوماستی،

اختلالات خونی و هیپوناترمی از عوارض جانبی دارو هستند.

قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری , دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام

دستگاه هشدار دهنده خواب شب ادراری پی ام

اساسی ترین و قطعی ترین روش درمان شب ادراری در دنیا شناخته شده است و با توجه به موجود بودن در منابع علمی

پزشکان، مورد تایید همه آنها است. در کشورهای پیشرفته ابتدا از این روش برای درمان و ترک شب ادراری استفاده

می کنند که متاسفانه در کشور ما این قضیه دیده نمی شود و باید برای حل این مشکل فرهنگ سازی صورت پذیرد. این روش

بدون ضرر و عوارض می باشد و احتمال عود پس از درمان بسیار اندک می باشد. در این روش والدین باید با کودک همکاری لازم

را داشته باشند. نتیجه استفاده از این روش، تشخیص پر شدن مثانه توسط کودک و عادت کردن برای بیدار شدن بلافاصله با پر

شدن مثانه است. درمان با استفاده از دستگاه پی ام (دستگاه هشداردهنده شب ادراری)، انجام می شود و برای کودکانی

استفاده می شود که مشکل فیزیولوژیک ـ کلیه یا مثانه نداشته باشند و معمولا قبل از استفاده از درمان دارویی پیشنهاد

می شود.قطعیت درمان با این روش بالای 85 درصد است.

خرید دستگاه هشدار دهنده شب ادراری

خرید دستگاه هشدار دهنده شب ادراری

 مژده به خریداران گرامی:

به ازای هر 10 هزار تومان خرید 1 امتیاز بگیرید و در قرعه کشی بزرگ فروشگاه اینترنتی جفت 6 شرکت کنید

ضمنا این قر عه کشی فقط بین خریداران دستگاه هشدار دهنده شب ادراری برگزار می شود

جایزه نفر اول : هدفون فوق حرفه ای بیتس-عینک تروکالر اصل کانادا – 200 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

جایزه نفر دوم :  هدفون فوق حرفه ای بیتس-عینک تروکالر اصل کانادا – 100 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

جایزه نفر سوم : هدفون فوق حرفه ای بیتس-عینک تروکالر اصل کانادا – 50 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نکته :

به ازای خرید نقدی شانس برنده شدن 3 برابر می شود و 10در صد تخفیف شامل حالتان می شود و از خریداران گرامی

تقاضا می شود در واردکردن شماره همراه خود دقت به عمل آورند تا در صورت برنده شدن ما با مشکل روبرو نشویم

در صورتی که با کلیک روی دکمه زیر به سبد خرید منتقل نشدید موجودی محصول تمام شده است

قیمت محصول : 99.000 تومان- قیمت خرید نقدی : 89.100 تومان

خرید اینترنتی

 به راحتی از شب ادراری کودکان جلوگیری کنید.

دیگر نگران شب ادراری کودک خود نباشید

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام

دیگر نگران کثیف شدن رختخواب کودکانتان نباشید

یکبار برای همیشه مشکل شب اداری کودکان خود را حل نمایید

یک هدیه مفید برای کودکانی که مشکل شب ادراری دارند

خرید اینترنتی و پستی و قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اصل و ارزان

برخی بچه ها ممکن است تا 10 سالگی یا حتی بیشتر شب ادراری داشته باشند

با کادو دادن این دستگاه نه تنها مشکلات جسمی کودک خود را کنترل کرده اید

بلکه از مشکلات روحی هم که در اثر خجالت های مکرر پیش می آید جلوگیری کرده اید

به راحتی می‌توانید شب ادراری کودکان و نوجوانان را درمان کنید

بدون عوارض و بدون محدودیت سنی و جنسیت

خرید اینترنتی و پستی و قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اصل و ارزان

برای اغلب کودکان مبتلا به شب ادراری نمی توان یک علت اختصاصی را مشخص نمود

عوامل روانشناسی می توانند علت اصلی بروز مشکل باشند

والدینی که هرگز در جهت آموزش آداب تخلیه تلاش صحیح به عمل نیاورده اند

در این موارد معمولا سایر نشانه های سهل انگاری نیز گزارش می گردد

خرید اینترنتی و پستی و قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اصل و ارزان

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اساسی ترین و قطعی ترین روش درمان شب ادراری در دنیا شناخته شده است و با توجه به موجود بودن در منابع علمی پزشکان، مورد تایید همه آنها است. در کشورهای پیشرفته ابتدا از این روش برای درمان و ترک شب ادراری استفاده می کنند که متاسفانه در کشور ما این قضیه دیده نمی شود و باید برای حل این مشکل فرهنگ سازی صورت پذیرد.

خرید اینترنتی و پستی و قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اصل و ارزان

این روش بدون ضرر و عوارض می باشد و احتمال عود پس از درمان بسیار اندک می باشد. در این روش والدین باید با کودک همکاری لازم را داشته باشند. نتیجه استفاده از این روش، تشخیص پر شدن مثانه توسط کودک و عادت کردن برای بیدار شدن بلافاصله با پر شدن مثانه است. درمان با استفاده از دستگاه هشدار دهنده شب ادراری انجام می شود و برای کودکانی استفاده می شود که مشکل فیزیولوژیک ، کلیه یا مثانه نداشته باشند و معمولا قبل از استفاده از درمان دارویی پیشنهاد می شود.قطعیت درمان با این روش بالای 85 درصد است.

خرید اینترنتی و پستی و قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اصل و ارزان

قیمت محصول : 99.000 تومان- قیمت خرید نقدی : 89.100 تومان

خرید اینترنتی

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری



:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری

خرید پستی ساعت رولکس از فروشگاه اینترنتی جفت 6

فروشگاه ساعت رولکس حصیری,فروش ساعت رولکس حصیری,فروش اینترنتی ساعت رولکس حصیری,فروش آنلاین ساعت رولکس حصیری,خرید ساعت رولکس حصیری,خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری,خرید پستی ساعت رولکس حصیری,خرید ارزان ساعت رولکس حصیری,خرید آنلاین ساعت رولکس حصیری,خرید نقدی ساعت رولکس حصیری,خرید و فروش ساعت رولکس حصیری,فروشگاه رسمی ساعت رولکس حصیری,فروشگاه اصلی ساعت رولکس حصیری,بهترین ساعت رولکس حصیری,،فروشگاه ساعت رولکس حصیری,فروشگاه اینترنتی ساعت رولکس حصیری,ساعت رولکس حصیری جدید,خرید ساعت رولکس حصیری جدید,خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری جدید,خرید پستی ساعت رولکس حصیری جدید,خرید ارزان ساعت رولکس حصیری جدید,خرید با تخفیف ساعت رولکس حصیری,ساعت رولکس حصیری اصل,خرید ساعت رولکس حصیری اصل,خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری اصل,خرید پستی ساعت رولکس حصیری اصل,فروش ساعت رولکس حصیری اصل

ساعت رولکس حصیری

ساعت رولکس حصیری یک محصول عالی و ایده آل است برای کسانی که قصد دادن کادو به عزیزانشان را دارند.این محصول کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد و بسیار شیک و زیباست.هم مناسب تیپ های رسمی است و هم به تیپ های اسپرت می آید.براحتی می توایند این محصول را از فروشگاه اینترنتی جفت 6 خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید

معرفی اجمالی محصول:

 این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی کلاسیک ساخت کمپانی رولکس است. این ساعت در رنگ نقره ایی،صفحه مشکی موجود می باشد . جنس صفحه فلز و بند این ساعت از فلز نرم حصیری ساخته شده است.این ساعت رولکس مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.جنس فلز صفحه و بند چرم این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.

 خرید ساعت رولکس حصیری

معرفی اجمالی محصول: این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی کلاسیک ساخت کمپانی رولکس است. این ساعت در رنگ نقره ایی،صفحه مشکی موجود می باشد . جنس صفحه فلز و بند این ساعت از فلز نرم حصیری ساخته شده است.این ساعت رولکس مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.جنس فلز صفحه و بند چرم این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.
ساعت رولکس حصیری rolex

خرید ساعت رولکس حصیری

خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری 

خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری

کمپانی رولکس البته همیشه به عنوان یکی از کمپانی‌های پیشرو در صنعت ساخت ساعت مچی رولکس و لوازم جانبی مطرح بوده و در این صنعت نوآوری‌های قابل توجهی نیز داشته است. جالب است که بدانید اولین ساعت ضدآب دنیا در کارخانه رولکس ساخته شده است.اولین ساعتی در دنیا که علاوه بر نشان دادن ساعت و زمان تاریخ را نیز به صفحه ساعت آورد رولکس بود وبالاخره اولین کرونومتر‌ها در ساعت‌مچی‌های ساخت کمپانی رولکس متولد شدند.

کمپانی رولکس در سال ۱۹۳۱ اولین ساعت خود را که با استفاده از حرکات داخلی دست انسان کوک می‌شد را به بازار عرضه کرد. قبل از این نیز چنین ساعت‌هایی در بازار وجود داشت که تمام آنان مشکل جلو کشیدن ساعت در هنگام فعالیت زیاد مصرف کننده را داشتند اما رولکس موفق به حل این مشکل شد تا مکانیسم داخلی ساعت نیز از افزایش فشار وارده متحمل ضربه نشود.

خرید پستی ساعت رولکس حصیری

خرید پستی ساعت رولکس حصیری

قیمت ساعت رولکس حصیری

قیمت ساعت رولکس حصیری

خـرید پستی >> قیمت فقـط :29000پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

http://buy66.ir/wp-content/uploads/2016/01/58_1352971655.gif

 روش خرید : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.

 نکته دوم: کلیه محصولات این فروشگاه طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است.

ساعت رولکس حصیری



:: بازدید از این مطلب : 572
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

خاصیت های خیار چنبر

خواص خیار چنبر,فواید خیار چنبر,خیار چنبر درمانی,خاصیت خیار چنبر,خواص خیار چنبر درمانی,خواص خیار چنبر برای پوست,خواص خیار چنبر برای مو,خواص خیار چنبر برای جوانی,خواص خیار چنبر برای بارداری,خواص خوردن خیار چنبر,فواید خیار چنبر خام,فواید خیار چنبر پخته

 

خواص خیار چنبر,خاصیت خیار چنبر,فواید خیار چنبر

 

به گزارش بی اس ام اس خیار چنبر از دسته میوه هایی که استفاده از آن به نسبت خیار بوته ای کمتر است. اما خوردن آن خالی از فایده نیست. در این پست قصد داریم شما را با برخی از فواید این گیاه آشنا کنیم . پس با ما همراه باشید. طبع خیار چنبر سرد و تر میباشد و بیشتر در فصل تابستان کشت میشود. این میوه برای شفاف شدن پوست بسیار مفید است و میتوان از آن به عنوان ماسک صورت استفاده کرد.

–        برای درد مفاصل خیار چنبر را با آرد جو و روغن کنجد مخلوط نموده روی مفاصل بگذارید.

–        جهت التهاب کبد و معده بعد از غذا میل شود.

–        کسانی که یرقان دارند بعد از غذا میل کنند.

–        خیار چنبر ضدسرطان است.

–        فشارخون را پایین می‎برد.

–        ضدصفرا می‎باشد.

–        تخم خیار چنبر برای امراض کلیه و سنگ کلیه مفید است.

–     برای درمان سیاتیک از ضماد خیار چنبر در محل درد گذاشته شود.

–     تخم خیار چنبر برای مرض سوزاک مفید است.

منبع: دکتر سلام

خاصیت های خیار چنبر



:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

خلیج فارس+عکس و تاریخچه

خلیج فارس ابی،خلیج فارس شیراز،خلیج فارس بوشهر،خلیج فارس خندوانه،خلیج فارس رضا یزدانی

خلیج فارس خلیجی که در جنوب ایران واقع شده است. بهتر است بدانید که خلیج فارس از سمت شمال با ایران، از غرب با کویت و عراق و از جنوب با عربستان، بحرین و امارت متحده عربی همسایه است. در واقع وسعت آن 240،000 کیلومتر است و پس از خلیج مکزیکو و خلیج هودسن سومین خلیج بزرگ جهان به شمار می رود.

خلیج فارس،درباره خلیج فارس

لازم به ذکر است که این خلیج توسط تنگه هرمز به دریای عمان و از طریق آن به دریاهای آزاد مرتبط است و جزایر با اهمیت  آن عبارت‌اند از: خارک، ابوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک، کیش، قشم، و لاوان که تمامی آنها به ایران تعلق دارد. بهتر است بدانید که خلیج فارس و سواحل آن معادن سرشار نفت و گاز دارد و مسیر انتقال نفت کشورهایی چون کویت، عربستان و امارات متحده عربی می باشد.به همین دلیل، منطقه‌ای مهم و استراژیک به شمار می رود.

خلیج فارس،درباره خلیج فارس

در واقع بندرهای مهمی در حاشیه خلیج فارس وجود دارد که از آنها می‌توان بندر شارجه، دوبی، ابوظبی و بندر عباس را نام بردکه مهم تر از بقیه هستند.

خلیج فارس،درباره خلیج فارس

قابل ذکر است که دریانوردی در خلیج فارس سابقه بسیار طولانی دارد ولی اولین مدارک قطعی در این زمینه به قرن چهارم قبل از میلاد مربوط می باشد. در واقع پس از بسته شدن راه تجارت بین شرق و غرب در دوره عثمانی، پرتغالی‌ها متوجه اهمیت این خلیج شدند، به طوری که سراسر قرن شانزدهم میلادی خلیج فارس را در تصرف خود داشتند.

خلیج فارس،درباره خلیج فارس

قابل توجه است که اما پس از آن انگلستان توانست کشورهای رقیب را از آن خارج کند و در شروع  قرن نوزدهم بر آن تسلط یابد. با این حال، در سال‌های بعد هم  کشورهای حاشیه جنوبی آن به تدریج استقلال یافتند و انگلستان پایگاه‌های خود را از دست داد. خلیج فارس همیشه خلیج فارس می ماند.

خلیج فارس+عکس و تاریخچه



:: بازدید از این مطلب : 560
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

آتشگاه اصفهان + تاریخچه و عکس

آتشگاه اصفهان+تخریب،تاریخچه آتشگاه اصفهان،کوه آتشگاه اصفهان،آدرس آتشگاه اصفهان،قدمت آتشگاه اصفهان

شهر اصفهان مناطق تاریخی و زیبای زیادی برای گردشگران دارد. لازم به ذکر است که آتشکده آتشگاه در غرب شهر اصفهان و در مسیر اصفهان – نجف آباد در نزدیکی منارجنبان بر فراز تپه‌ای سنگی و کم ارتفاع قرار گرفته است.در واقع آتشگاه اصفهان از بناهای تاریخی اصفهان و از یادگارهای ایران باستان می باشد. البته این بنا نزدیک رودخانه زاینده رود است و ساخت آن را به زمان ساسانی یا پیش از آن نسبت داده‌اند.

آتشگاه اصفهان،تاریخچه آتشگاه اصفهان

بهتر است بدانید که آتشگاه اصفهان یکی از سه اثر قدیمی به جا مانده از دوران باستان و از نظر بزرگی سومین اثر موجود در شهر اصفهان می باشد و یکی از 7 آتشکده بزرگ ایران در دوران قباد ساسانی می باشد.جالب است بداتید که بنای آتشگاه آتشدانی بزرگ و مدور است با دریچه‌های متعدد.البته  این ساختمان از خشت‌های گلی خام به طول و عرض 40 سانتیمتر و قطر 14سانتیمتر ساخته شده و مصالح خشت‌ها، گل و سنگ ریزه و نی‌های ساحل زاینده رود می باشد.در واقع پایه‌های بزرگ و خشتی بنا تقریبا از میانه تپه آتشگاه شروع می‌شوند و در بالا به ستون‌هایی محکم تبدیل می‌ گردند که در گذشته اتاق‌هایی هم روی آنها قرار گرفته است.

آتشگاه اصفهان،تاریخچه آتشگاه اصفهان

بهتر است بدانید که در بالای تپه بنایی گرد وجود دارد و جز آن هیچ بنایی بلندتر ساخته نشده‌است. در واقع این بنا دارای 8 گوشه‌است و در هر گوشه یک پنجره هم رو به بیرون دارد. گفته می‌شود موبدان زرتشتی، آتش مقدس را در درون این اتاق قرار می‌داده‌اند. لازم به ذکر است که این مجموعه دارای اتاق‌ها و ساختمان‌هایی در 4 جهت تپه بوده که تا زیر اتاقک آتشگاه ادامه می‌یافته‌اند. البته در بافت ساختمان‌های این بنا می‌توان سوراخ‌های فراوانی را دید که به دست گنج‌یابان کنده شده‌است.

آتشگاه اصفهان،تاریخچه آتشگاه اصفهان

بهتر است بدانید که آتشگاه اصفهان در سال 1330 و با شماره 380 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.لازم به ذکر است که در سال‌های دهه 50 باسازی اساسی شد و در اوایل دهه 60 به جهت جلوگیری از ایجاد صدمات و تخریب، درهای ورودی ساختمان‌های آن بسته شد و بطور کامل استتار گردیده است.

آتشگاه اصفهان،تاریخچه آتشگاه اصفهان

این مکان زیبا را در سفر به اصفهان حتما ببینید.

آتشگاه اصفهان + تاریخچه و عکس

مطالب مرتبط:

عالی‌قاپو

پل سی سه پل

پل خواجو



:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

شوید و خواص آن

شوید پلو،شوید به انگلیسی،شوید پلو با گوشت،شوید پلو با ماهی،خواص شوید،خواص شوید برای لاغری

شوید سبزی معطر و خوش طعمی است که هم کنار غذا و هم در بسیار از غذاها قابل استفاده است . بهتر است بدانید که شوید گیاهی است یکساله یا دوساله که گاهی ارتفاع آن به یک متر هم میرسد .التبه ریشه آن راست و مخروطی شکل و سفید است . در واقع این گیاه در بیشتر نقاط دنیا از جمله قسمتهای جنوب اروپا ،‌مصر ،‌آمریکا و چین پرورش داده می شود . لازم به ذکر است که میوه شوید بیضوی ،‌مسطح وب طول 4 میلیمتر و عرض 3 میلیمتر است .بدنیست بدانید که  رنگ آن قهوه ای روشن و در سطح آن برجستگیهایی به رنگ زرد و در کناره های آن لبه بال مانندی به رنگ زرد روشن مشاهده می شود .

شوید،خواص شوید
درباره خواص دارویی شوی چقدر می دانید؟ لازم به ذکر است که تخم شوید اثرات درمانی فراوانی دارد ازجمله بعنوان ضد تشنج ،‌ضد درد، نفخ شکم ، ادرار آور و برای تقویت معده کاربردی است. بدنیست بدانید که برای کسانیکه اشتهای زیادی به غذا ندارند و لاغر هستند تخم شوید بهترین دارو محسوب می شود زیرا اشتها را زیاد کرده معده را تقویت می کند و انرژی به بدن می دهد . البته تخم شوید را می توان برای ناراحتی معده ، بی خوابی و ضد گاز معده بکار برد . لازم به ذکر است که خانمهای شیر ده که شیر آنها کم است باید حتما روی چند بار دم کرده تخم شوید یا در تخم شوید بخورند و در غذای خود مصرف کنند بطور معجزه آسائی شیر آنها زیاد می شود.

شوید،خواص شوید
جالب است بدانید که طب گیاهی ایران خواص فراوانی را برای شوید قائل است مثلا در مورد درد شدید و ورم معده از دم کرده شوید استفاده می کردند که اثر تسکین فوری دارد . بهتر است بدانید که از شوید برای دل درد در حیوانات نیز استفاده می شود و دام داران قدیم بخوبی به این موضوع واقف بودند . مثلا برای گوسفند و بز کافی است که مقدر 30 گرم تخم شوید به آنها داد که نفخ و دل درد را آرام می کند.
بدنیست بدانید که در مورد بیمارانی که مبتلا به استفراغ شدید هستند و هیچ غذایی حتی آب را نمی توانند در معده خود نگاهدارند بهترین درمان شوید است . این نوع بیماران باید دم کرده شوید را آهسته آهسته میل نمایند.

شوید،خواص شوید
بدنیست بدانید که در چین حتی شوید را برای کمردردهایی که بعلت انقباض عضلانی باشد بکار میبرند . جالب است بدانید که یک نسخه قدیمی چینی برای باد فتق نیز از تخم شوید استفاده می کنند. لازم به ذکر است که همچنین افرادی که دارای بیماری چربی خون میباشند از علف شوید و تخم آن برای درمان بیماری استفاده نمایند که نحوه استفاده تخم شوید به صورت جوشانده میباشد که روزانه باید به مقدار دو استکان مصرف نمایند و عرق شوید یک استکان بعد از نهار و شام میل شود.

شوید،خواص شوید

این گیاه پر خاصیت را حتما برای مواردی که ذکر شد میل کنید.

شوید و خواص آن

گشنیز

مرزه

ریحان

جعفری



:: بازدید از این مطلب : 587
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

دانه سویا و خواص آن

دانه سویا خوراکی،دانه سویا کالری،دانه سویا بو داده،دانه سویا در بارداری،دانه سویا برای لاغری

جالب است بدانید که سویا قرنهاست که غذای مردم آسیا به ویژه چین  است .در واقع چینی ها آن را همراه با برنج بعنوان غذای اصلی خود مصرف می نمایند.بهتر است بدانید که ایالات متحده آمریکا بزرگترین تولید کننده سویا می باشد و تقریبا دو سوم محصول کل دنیا را تولید می نماید . سویا در ایران بنام (لوبیا روغنی ) ،‌( لوبیا چینی ) سوژا و دانه سویا معروف و شناخته شده است .لازم به ذکر است که دانه سویا به بزرگی یک نخود کمی مسطح و گرد است . قابل ذکر است که دانه سیاه سویا بشتر در طب گیاهی مصرف دارد ولی از دانه زرد رنگ آن بیشتر برای روغن گیری استفاده می کنند . در واقع سویا بعلت داشتن پروتئین و مواد مغذی در تغذیه انسان کاربرد دارد.

دانه سویا،خواص دانه سویا

ترکیبات شیمیایی سویا را بشناسید:
بدنیست بدانید که سویا از نظر ویتامین های گروه B بسیار غنی است و دارای مقداری ویتامین های C,D,E,K و کمی کاروتن می باشد . همچنین در سویا کلروفیل و آنتی بیوتیکی بنام کاناوالین یافت می شود. در واقع دانشمندان موفق شده اند که از لوبیای سویا یک نوع آنتی بیوتیک ارزان قیمت تهیه کنند که مورومیکس نامیده شده است  و باکتریهای مضر روده را برطرف می کند.واقعیت این است که سویا از نظر مواد پروتئینی بسیار قوی است و در کشورهای فقیر از آن بعنوان جانشین گوشت استفاده می کنند .

دانه سویا،خواص دانه سویا
خوب است بدانید که روغن سویا که از فشردن دانه های له شده وسیاه بدست می آید رنگ زرد مایل به قرمز دارد و دارای بوی مخصوصی شبیه بوی لوبیا است و در حرارت 15 در جه منجمد می شود ولی درجه حرارت معمولی حالت روان دارد.
خواص داروئی دانه سویا:
در واقع  دانه سویا مقوی و باد شکن می باشد.بهتر است بدانید که دانه سویا ، مدر ، تب بر و ضد سم است . جالب است بدانید که شیر سویا غذای مفیدی برای کودکان است .در واقع نان سویا برای مبتلایان به بیماری قند بسیار مناسب می باشد  زیرا اولاً ارزش غذایی زیادی دارد ثانیا مواد نشاسته ای که تبدیل به قند می شود در آن کم می باشد.

دانه سویا،خواص دانه سویا
بهتر است بدانید که دانه های سبز سویا را له کرده و بصورت ضماد در آورید این ضماد برای زخم های آبله و سایر زخم ها مفید است همچنین برای رفع التهاب و قرمزی پای بچه ها که در اثر ادرار بوجود آمده موثر ومفید می باشد قابل ذکر است که سویا برای مبتلایان به نقرس و رماتیسم و اشخاص ضعیف البنیه بسیار مفید و موثر است.

دانه سویا،خواص دانه سویا
قابل ذکر است که برای تمیز کردن شریانها از فرآورده های سویا استفاده نمایید حتی کسانی که مبتلا به شرائین و در معرض خطر قلبی هستند اگر از سویا استفاده کنند و گوشت را از برنامه غذایی خود حذف نمایند بزودی شریانهای آنها تمیز و جوان خواهد بود .
بدنیست بدانید که سویا سنگ کیسه صفرا را شکسته و خارج می سازد و اگر از فرآورده های سویا استفاده کنید در بدن شما سنگ کیسه صفرا تولید نخواهد شد اگر سنگ کیسه صفرا دارید رژیم خود رابه سویا تغییر دهید.

دانه سویا و خواص آن

مطالب مرتبط:

لوبیا

لوبیا سبز



:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

جدیدترین عکس های niusha zeighami

جدیدترین عکس های niusha zeighami

عکس جدید نیوشا ضیغمی در پشت صحنه نمایش تئاتر رم

niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,

niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva

جدیدترین عکس های niusha zeighami

عکس جدید و دیدنی نیوشا ضیغمی و پدرش

niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,

niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva

جدیدترین عکس های niusha zeighami

عکس دیده نشده و جدید نیوشا ضیغمی و همسرش

niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,

niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva

جدیدترین عکس های niusha zeighami

عکس جدید نیوشا ضیغمی و دکترش در کلینیک زیبایی خودش

niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,

niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva

جدیدترین عکس های niusha zeighami

عکس دیده نشده نیوشا ضیغمی و خواهرش روشا

niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,

niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva

جدیدترین عکس های niusha zeighami

عکس جدید و دیده نشده نیوشا ضیغمی و همسرش در اسپانیا

niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,

niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva

جدیدترین عکس های niusha zeighami

عکس دیده نشده نیوشا ضیغمی و همسرش در لندن

niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,

niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva

جدیدترین عکس های niusha zeighami

عکس نیوشا ضیغمی و همسرش در حرم امام رضا

niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,

niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva

جدیدترین عکس های niusha zeighami

عکس دیده نشده از گریم عجیب نیوشا ضیغمی

niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,

niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva

جدیدترین عکس های niusha zeighami

عکس تولد نیوشا ضیغمی در کنار همسرش

niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,

niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva

جدیدترین عکس های niusha zeighami

نیوشا ضیغمی با انتشار عکس بالا نوشت:

از همه دوستای مهربونم که تولدم رو تبریک گفتن؛

و از همه عزیزانی که با ویدئوها و عکسهای زیبایی که دایرکت کردن

کلی خوشحالم کردن ممنونم<br>


<PostHitBlock><br>
:: بازدید از این مطلب : 827
</PostHitBlock>
<PostRateBlock46>
<PostRatePicUrl:/weblog/theme-desiner/01/56/image/30.png>
<PostRatePicSize:20>
<div style=

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

بهبود رتبه گوگل

“بهبود رتبه در گوگل” مهمترین دغدغه همه وبمستران است

بهبود رتبه گوگل با راههای زیادی میسر می شود

سئو علمی است که به بهبود رتبه سایت در گوگل می پردازد

با خواندن این مطلب اطلاعاتی در زمینه بهبود رتبه گوگل در اختیار شما عزیزان می گذاریم

بهبود رتبه گوگل

 

بهبود رتبه گوگل برای همه میسر است

    این روزها واژه سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در دارندگان سایت بسیار رایج شده است. بسیاری از مدیران سایت این مبحث را بسیار پیچیده می‌دانند و فکر می‌کنند برای بهبود رتبه سایت در گوگل مجبوریم چند میلیون تومان هزینه کنیم تا کارهای عجیب و غریبی انجام شود و سایت ما در اولین نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود. ولی موضوع آنقدرها هم پیچیده نیست. هرکسی که درس‌های دبیرستان را با موفقیت گذرانده است می‌تواند بهینه‌سازی سایت را فرا بگیرد و رتبه سایتش را بهبود بخشد. البته این‌کار فرایندی مستمر است و کاری نیست که یکبار انجام شود و سپس به فراموشی سپرده شود و مناسب‌ترین فرد برای انجام این‌کار مدیر همان سایت است.

آیا می دانید SEO چیست؟

سئو مخفف واژه‌های Search Engine Optimization است که معنی آن «بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو» است. بهینه‌سازی سایت برای کلیدواژه‌ای خاص انجام می‌شود. کلیدواژه عبارتی است که در گوگل جستجو می‌شود که می‌تواند شامل یک یا چند کلمه باشد. وقتی صفحه ای از سایتمان را برای کلیدواژه‌ای بهینه کنیم، وقتی فردی آن کلیدواژه را در گوگل جستجو کرد سایت ما در اولین نتایج جستجو ظاهر می‌شود و در نتیجه ترافیک سایت افزایش می‌یابد. نکته مهم آن است که سئو بر هر صفحه سایت اعمال می‌شود و هر صفحه سایتمان می‌تواند رتبه‌ای متفاوت از دید گوگل داشته باشد. وقتی از صفحه خاصی از سایت صحبت نمی‌شود و به  بهینه‌سازی اشاره می‌شود معمولا منظور، بهینه‌سازی صفحه اصلی سایت است و این یک کار عاقلانه است

بهبود رتبه سایت در گوگل

بهبود رتبه سایت در گوگل چگونه ممکن است

آیا می دانید چرا سایت را برای گوگل بهینه کنیم؟

هر سایتی برای موفقیت به بازدیدکننده نیاز دارد و یکی از بهترین روش‌های جذب بازدیدکنندگان باکیفیت، هدایت افرادی است که خودشان به‌دنبال مطالب سایتمان هستند و در گوگل به جستجو می‌پردازند. حال چرا در مباحث بهینه‌سازی سایت بیشتر درباره گوگل صحبت می‌شود؟ زیرا تعداد جستجوهایی که در گوگل انجام می‌شود بیشتر از 6 برابر مجموع تمامی جستجوهایی است که در موتورهای جستجوی دیگر مانند یاهو و … انجام می‌شود. نکته دیگر آن است که اصول بهینه‌سازی سایت در موتورهای جستجو تقریبا مشابه هستند، بنابرین اگر سایت را برای گوگل بهینه کنید، معمولا در موتورهای جستجوی دیگر نیز رتبه خوبی خواهید داشت.

آشنایی با نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی گوگل

همانطور که می‌دانید برای دیده‌ شدن در اولین نتایج جستجوی گوگل دو راه وجود دارد. یک راه پرداخت مبلغی به گوگل برای نمایش تبلیغ شما در ستون سمت راست نتایج جستجو است. گوگل سیستم تبلیغاتی پیشرفته‌ای دارد که Adwords نام دارد و درآمد اصلی گوگل از این راه است. شما می‌توانید متن تبلیغاتی کوتاهی تعریف کنید و هرگاه کسی واژه موردنظر شما را جستجو کرد، تبلیغ شما را ببیند.

بهبود رتبه در گوگل

بهبود رتبه در گوگل

راه دیگر قرار گرفتن در اولین نتایج طبیعی گوگل است. برای این کار لازم نیست پولی بپردازید و باید بر بهینه‌سازی سایت کار کنید. نتایج طبیعی همان نتایج جستجو هستند که در ستوان سمت چپ گوگل نمایش داده می‌شوند و هر روز با آنها سروکار داریم. ولی موضوع مهم آن است که اهمیت این دو مکان یعنی نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی یکسان نیست. طبق بررسی‌هایی که در سال 2010 توسط یک شرکت معروف آمریکایی انجام شده، کمتر از 5 درصد جستجوگران بر نتایج تبلیغاتی کلیک می‌کنند، ولی حدود 45 درصد آنها بر اولین نتیجه جستجوی طبیعی گوگل کلیک می‌کنند. پس اگر در کلیدواژه موردنظر اولین نتیجه جستجوی گوگل باشیم از هر 100 جستجوگر 45 نفر وارد سایت ما خواهند شد، درحالی که حداکثر 5 نفر از طریق لینک‌های تبلیغاتی وارد سایت می‌شوند. ترافیک ایجاد شده از نتایج طبیعی، 9 برابر ترافیک حاصل از تبلیغ در گوگل است و همین موضوع اهمیت و ارزش بهینه‌سازی سایت را نشان می‌دهد. یکبار دیگر تکرار می‌کنیم ترافیک ایجاد شده از نتایج طبیعی رایگان است!

دانش اینکه بهینه‌سازی سایت شامل چه کارهایی است؟

بهینه‌سازی سایت عموما به دو بخش عمده تقسیم می‌شود.

1. تغییرات داخل سایت یا بهینه‌سازی صفحات سایت

2. بهینه‌سازی در خارج از سایت

بهینه‌سازی صفحات سایت همان ایجاد تغییرات در محتویات و کد صفحات و کلا تمام تغییراتی است که در سایتمان انجام می‌دهیم. بهینه‌سازی خارج از سایت با ایجاد لینک‌های با ارزش از سایت‌های دیگر به سایت ما و چند کار دیگر انجام می‌شود که خود مبحث بسیار گسترده‌ای است. حال شاید این سوال پیش بیاید که کدام مهم‌تر است؟ اگر در مورد ایران صحبت کنیم، بسیاری از وب‌سایت‌ها به‌طور حرفه‌ای بر بهینه‌سازی سایتشان کار نمی‌کنند و در بسیاری از کلیدواژه‌ها رقابت خیلی تنگاتگ نیست. اولین گام بهینه‌سازی، کار بر صفحات سایت است. وقتی صفحات سایت را به‌اندازه کافی بهبود ببخشیم معمولا تغییر قابل‌توجهی در رتبه سایت ما ایجاد می‌شود و حتی شاید در اولین نتایج گوگل قرار بگیریم. سپس می‌توانیم به بهینه‌سازی در خارج از سایت یا همان لینک‌سازی بپردازیم. البته در بهینه‌سازی حرفه‌ای حتما باید بر دو مورد نیز کار کنیم.

چگونگی بهبود رتبه گوگل

چگونگی بهبود رتبه گوگل

انتخاب کلیدواژه مناسب برای بهبود رتبه در گوگل

اولین و مهم‌ترین قدم در بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو انتخاب کلید واژه‌های مناسب است. البته شاید بهتر باشد برای شروع بر یک کلیدواژه تمرکز کنیم و سپس تعداد کلیدواژه‌ها را افزایش دهیم. بدترین اتفاق ممکن در بهینه‌سازی سایت آن است که سایتتان برای یک کلیدواژه نامناسب بهینه شده باشد. فرض کنید رستوران جدیدی راه‌اندازی کرده‌اید که نامش «رستوران آناناس» است. اگر سایت خود را برای کلیدواژه «رستوران آناناس» بهینه کنید این کار احتمالا هیچ تاثیری در افزایش ترافیک سایت نخواهد داشت، زیرا در ماه شاید یک نفر هم این کلیدواژه را جستجو نکند. البته اگر بعدها که رستوران خیلی معروف شد شاید این کلیدواژه مناسب باشد.

برای انتخاب کلیدواژه مناسب می‌توانیم خود را جای کاربر اینترنتی قرار دهیم و سپس فکر کنیم که اگر به‌دنبال محصولات و خدمات سایتمان بودیم کدام کلیدواژه‌ها را جستجو می‌کردیم. بهتر است کلیدواژه‌ها را دقیق‌تر و محدودتر کنیم. مثلا اگر کار شرکت ما طراحی سایت است و در تهران فعالیت می‌کنیم شاید در ابتدای کار کلیدواژه «طراحی سایت تهران» کلیدواژه‌ای بهتر از «طراحی سایت» باشد.

پس از انتخاب و فهرست کردن کلیدواژه‌های مناسب، قدم بعدی آن است که دریابیم کدام کلیدواژه‌ها بیشتر جستجو می‌شوند. شرکت گوگل برای اینکار ابزار رایگان و قدرتمندی را در اختیارمان قرار می‌دهد. کافی است در گوگل کلمات keyword tool را جستجو کنیم و اولین نتیجه جستجو را انتخاب کنیم. در اینصورت به صفحه‌ای از گوگل دسترسی پیدا می‌کنیم که می‌توان با تایپ کلیدواژه موردنظر، تعداد جستجوهای انجام شده در ماه را مشاهده کرد. همچنین گوگل کلیدواژه‌های مرتبط را پیشنهاد می‌کند.  البته ابزار کلیدواژه گوگل اطلاعات بسیار کاملی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثلا میزان رقابت بر یر کلیدواژه موردنظر، تعداد جستجوها از منطقه دلخواه و تعداد جستجوهای انجام شده در ماه‌های قبل بخشی از این اطلاعات است.

راه های بهبود رتبه گوگل

راه های بهبود رتبه گوگل

با استفاده از این ابزار می‌توانیم کلیدواژه‌های متداول‌تر را انتخاب کنیم. اگر واقع‌بین باشیم در بهترین حالت ممکن که قرار گرفتن در اولین نتیجه جستجو است، شاید یک‌سوم جستجوها به سایت ما ختم شود. مثلا اگر کلیدواژه‌ انتخابی ما در ماه 1000 بار جستجو می‌شود، در حالت رویایی شاید حدود 300 بازدیدکننده ایجاد شود که عدد بسیار کمی است. بنابرین احتمالا چنین کلیدواژه‌ای ارزش بهینه‌سازی ندارد و بهتر است به‌دنبال واژه‌های دیگری باشیم که در ماه حداقل چند ده‌هزار بار جستجو می‌شوند.برای یافتن بهترین کلیدواژه‌های ممکن باید از مشتریانی که در بازار هدف قرار دارند شناخت کافی داشته باشیم و با علاقه‌مندی‌ها و مشکلات آنها به‌اندازه کافی آشنا باشیم. همچنین بهتر است کار را با کلیدواژه‌های شروع کنیم که رقابت شدیدی بر آنها وجود ندارد. بهینه کردن سایت برای کلیدواژه‌های مرکب که شامل چندین واژه هستند معمولا آسان‌تر است زیرا وارد رقابت با افراد کمتری می‌شویم.پس از انتخاب کلیدواژه‌های موردنظر باید این کلیدواژه‌ها را در سایت اعمال کنیم. در شماره بعد به چند روش ساده و کاربردی برای بهینه‌سازی صفحات سایت برای کلیدواژه انتخاب‌شده می‌پردازیم.اصولا برای بهبود رتبه گوگل سراغ روشهای هزینه بر نروید



:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

کنجد و خواص آن

کنجد،خواص کنجد،کنجد در بارداری،کنجد عسلی،کنجد سفید،کنجد به انگلیسی

بهتر است بدانید که خوردن یک قاشق غذاخوری کنجد باعث تامین 14 درصد از نیاز کلسیم خانم‌ها شده و اگر آنها عادت به بلند کردن ناخن‌هایشان داشته باشند با مصرف کنجد ناخن‌هایشان محکم‌تر شده و ترک و شکنندگی بر روی این عضو که جزئی از زیبایی انگشتان است به چشم نخواهد کرد.
جالب است بدانید که به علاوه مصرف 2 قاشق غذاخوری آن رساندن 5 میلی‌گرم روی را به بدن به ویژه پوست و مو و ناخن‌ها آسان می‌کند. بهتر است بدانید که کمبود روی چه اثراتی بر زیبایی دارد آکنه را کمتر می‌کند و از نازک شدن موها جلوگیری می‌کند و مانع ریزش موها خصوصا در خانم‌ها می‌شود و در ضمن به دلیل توام شدن این ماده مغذی با ویتامین E این اثرات صد چندان شده و می‌توان از خواص ضدچروک و سفیدکنندگی (ضدلک) این ویتامین استفاده نمود. حتما می‌دانید که کنجد چربی بسیاری دارد ولی این چربی از نوع گیاهی و چند باندی است. در واقع این روغن دارای اسیدهای چرب ضروری می باشد که در ساختمان پوست به عنوان یک جز اصلی به شمار می رود. و در صورتی که کمبودی از این مواد مغذی ایجاد نشود پوست کاملا یکنواخت و نرم و لطیف به نظر می‌رسد و جالب است بدانید که وجود همین چربی‌هاست که اگر با یک منبع پروتئینی دریافت گردد (کنجد به همراه چربی پروتئین قابل توجهی دارد) به ترمیم موهای آسیب دیده پرداخته و از خشکی بیش از حد این عضو نیز پیشگیری می‌کند و باعث راحتی افرادی می‌گردد که سال‌هاست از خشکی مو رنج برده و همواره از شانه زدن و رنگ کردن موهای خشکشان می‌ترسند.

کنجد،خواص کنجد

جالب است بدانید که امروزه از روغن کنجد خصوصا کنجد سیاه در تهیه انواع فراوده‌های آرایشی و بهداشتی خصوصا محصولاتی که برای رفع انواع خشکی‌ها تجویز می‌شوند استفاده می‌گردد. اغلب در ترکیب انواع کرم‌ها و ماسک‌ها و شامپو‌های ترمیمی از این روغن استفاده شده تا خاصیت درمانی آنها چند برابر گردد. در انتها شما را با ماسکی که با روغن کنجد تهیه می‌گردد و برای تقویت موهای خشک و آسیب‌پذیر پیشنهاد می‌شود آشنا می‌ نماییم.در واقع دانه های ریز، پهن و بیضی شکل کنجد، طعم مطبوع و خوشایندی به بیشتر غذاهای آسیایی می بخشد و از اجزای اصلی تاهینی(Tahini) و شیرینی خوشمزه ی خاورمیانه یعنی حلوا(Halva) می باشد. تاهینی، خمیری تهیه شده از دانه های آسیاب شده ی کنجد می باشد.
لازم به ذکر است که کنجد در طول سال قابل دسترسی است و بسته به انواع آن در رنگ های مختلف به ویژه سفید، زرد، سیاه و قرمز پیدا می شود.
بهتر است بدایند که کنجد از کهن ترین چاشنی های شناخته شده ای است که قدمت آن به 1600 سال پیش از میلاد مسیح بر می گردد. روغن کنجد به سختی تند می شود. نام علمی کنجد”Sesamun indicum” می باشد.

کنجد،خواص کنجد
بهتر است بدایند که کنجد منبع غذایی بسیار با ارزشی است. در واقع علاوه بر این که منبع خیلی خوبی از منگنز و مس است. از نظر کلسیم، منیزیم، آهن، فسفر، ویتامین B1 ، روی و فیبرهای غذایی نیز منبع ارزشمندی به حساب می آید.

کنجد،خواص کنجد

جالب است بدانید که کلسیم از املاح معدنی بااهمیت موجود در کنجد است.

در مطالعاتی که اخیراً انجام شده است نقش موثر کلسیم در موارد زیر به اثبات رسیده است:

حفاظت از سلول های روده در برابر مواد شیمیایی سرطان زا

 پیشگیری از کاهش توده ی استخوانی که در یائسگی یا بیماری های خاصی مانند آرتریت روماتوئید دیده می شود.

پیشگیری از سردردهای میگرنی

روی: حفظ سلامت استخوان ها

درواقع به دلیل تاثیر روی در چگالی املاح معدنی استخوان، به مردان سالمند توصیه می شود غذاهای غنی از “روی” را به طور مرتب در برنامه های غذایی خود بگنجانند.

کنجد،خواص کنجد

گرچه تصور بر این است که پوکی استخوان معمولا گریبان گیر زنان سالمند می گردد، اما حقیقت این است که مردان سالمند نیز در معرض پوکی استخوان قرار دارند.در واقع تقریبا 30 درصد شکستگی های استخوان لگن در مردان اتفاق می افتد و از هر 8 مرد بالای 50 سال یک نفر شکستگی ناشی از پوکی استخوان را تجربه می کند.بهتر است بدانید که در مطالعه ای که بر روی 396 مرد در گسترده ی سنی 45 تا 99 سال انجام شد، مشخص شد که بین دریافت کم روی و کمبود املاح معدنی در بدن، با بروز پوکی استخوان در ناحیه ی لگن و ستون فقرات ارتباط روشنی وجود دارد.

کنجد و خواص آن

مطالب مرتبط:

بادام زمینی

قیسی



:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

پل ورسک+تاریخچه و عکس

پل ورسک رضا شاه،پل ورسک ایران،پل ورسک در کجاست،پل ورسک در کجاستپل ورسک ویکی

یکی از شاهکارهای شمال کشور پل ورسک است.

لازم به ذکر است که در هر برهه ای از زمان و هرجا که اراده ای توانا به منصه ظهور می رسد، در پی آن شگفتی ها پدید خواهد آمد. شگفتی

هایی که دراین میان فقط اهل نظر می توانند عظمت آن را کشف نمایند.

لازم به ذکر است که با نگاه به چشم انداز راه آهن ایران، چه در شمال هنگام عبور از قلل شامخ البرز وچه در جنوب هنگام گذشتن از فراز دره

وکوههای سخت وبلند به راحتی می توان اهمیت و عظمت آن را کشف کرد.

پل ورسک،تاریخچه پل ورسک

در واقع یکی از شاهکارهای راه آهن کشور «پل ورسک» است که به عنوان با اهمیت ترین و مرتفع ترین پل خط آهن شمال ایران مطرح می باشد.

بهتر است بدانید که ازاین پل که شهرت جهانی نیز دارد و نام آن در تمامی آثاری که پس از پایان جنگ جهانی دوم منتشر شد ، با عنوان «پل

پیروزی » نامیده شده است .

جالب است بدانید که ساخت پل ورسک که از مهمترین رویدادهای فنی مهندسی راه آهن کشور به شمار می رود، توسط مهندسان آلمانی و

اتریشی و کارگران فنی انجام شده است.

در واقع به لحاظ ویژگی های منحصر به فرد، این پل در فهرست آثار ملی کشورمان نیز به ثبت رسیده است .

بهتر است بدانیدکه پل ورسک که در واقع از شاهکارهای معماری جهان محسوب می شود

در دره ورسک واقع در ۸۵کیلومتری جنوب قائم شهر در محور سوادکوه قرار دارد و راه آهن سراسری تهران ـ شمال را به هم متصل می نماید.

عظمت این که در واقع دوکوه عظیم و سخت گذر عباس آباد را به یکدیگر اتصال

می دهد، حقیقتی انکارناپذیر می باشدکه حتی جهانگردان خارجی نیز به آن اعتراف دارند ودر برابر عظمت و بزرگی و اراده آهنین طراح وسازندگان

آن سرتعظیم فرود می آورند.

پل ورسک،تاریخچه پل ورسک

گفتنی است که امروز پل ورسک علاوه براهمیت ویژه در صنعت حمل ونقل، از جاذبه های سیاحتی کشور نیز به شمار می رود که مسیر دسترسی

به آن در صورت کسب مجوز از مقامات ذیصلاح از ارتفاعات شرق ورسک، می باشد.

قابل ذکر است که  در سال ۱۳۲۰ که نیروهای متفقین در زمان جنگ جهانی دوم وارد ایران شدند، یکی از دلایل پیروزی خود را دراین جنگ وجود راه

آهن سراسری ایران عنوان کردند. از طرفی ، «چرچیل»، نخست وزیر وقت انگلیس نیز پل ورسک مستقر در راه آهن شمال را پل پیروزی لقب

داده است .

طراح پل ورسک را بشناسید؟

قابل ذکر است که این بنا برخلاف ادعای بعضی افراد مبنی بر ساخته شدن آن بدست مهندس آلمانی بنام ورسک ، ساخت یک معمار اتریشی

به نام (( والتر اینگر )) در سال 1310 هجری شمسی است و نام این پل بر گرفته از نام قریه ورسک واقع در قسمت شمالی این پل می باشد.

گفتنی است که قریه ورسک در زمان احداث پل دارای حدود 20خانوار جمعیت بوده است .

جالب است که به روایت بومیان منطقه ورسک، هنگامی که این پل ساخته شد، به فرمان رضا شاه ، مهندس سازنده پل به همراه همسر و

فرزندانش در هنگام عبور نخستین قطار از روی این پل در زیر آن قرار گرفتند تا به این ترتیب اطمینان سازه ساخته شده، ثابت گردد.

آرامگاه والتر اینگر در نزدیکی پل ورسک قرار دارد .

پل ورسک،تاریخچه پل ورسک

مشخصات فنی پل ورسک را بشناسید:

گفتنی است که این بنا از ملات سیمان و شن شسته شده و آجر ساخته شده و در ساختمان آن از آرماتور استفاده نشده است .

در واقع به بیان دیگر این بنا از ملات غیر مسلح ساخته شده است .

بهتر است بدانید که حجم پل ورسک که دارای ۶۶ متر دهانه قوسی و ۱۱۰متر ارتفاع از ته دره است ، جمعاً ۴۵۰۰ مترمکعب می باشد.

لازم است بدانید کهطول کلی پل 2/73 متر است.

هزینه ساخت آن در آن زمان، بالغ بر۲میلیون و۶۰۰هزار تومان بوده است .

برای ساخت این پل عظیم چندطرح مبتنی براستفاده از مصالح بنایی که بیشتر مقرون به صرفه بوده، به تصویب رسیده است .

اصولا پل ورسک در شمار با اهمیت ترین آثار فنی مهندسی راه آهن شمال ایران به شمار می رود.

و شماره ثبت تاریخی ملی آن 1534 می باشد .

به طور کلی ورسک از جمله پل‌های استراتژیک ایران است که توسط مهندسان آلمانی و اتریشی با تضمین ۷۰ ساله احداث گشته است.

پل ورسک،تاریخچه پل ورسک

سه خط طلا

واقعیت این است که سه خط طلای راه‌آهن شمال در سه کیلومتری پل ورسک و بعد از آبادی ورسک به سمت گدوک در ارتفاعات شرق جاده تهران –

شمال دیده می‌شود. این خطوط برای کم کردن شیب و افزایش ضریب قدرت لوکوموتیوه به این شکل بنا شده است.

این پل واقعا یک هنر تاریخی و یک شاهکار محسوب می شود.

پل ورسک+تاریخچه و عکس

مطالب مرتبط:

پل خواجو

پل سی و سه پل

پل طبیعت تهران



:: بازدید از این مطلب : 1100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

 


تزیین سالاد فصل در شرق
برای چشمش هم که تخم‌مرغ پخته حلقه شده و آلبالو گذاشتیم. برای دندان‌ها هم از تخم‌مرغ استفاده کردیم.

تزیین سالاد فصل در ایران
برای شکل بابانوئل هم مثل باب اسفنجی از تخم‌مرغ رنده شده استفاده کردیم.
تزیین سالاد فصل در ایران

برای رنگ کردنش هم میتونیم از آب لبو یا آلبالو استفاده کنیم. گل رو به طور کامل در آب لبو قرار میدیم و بیرون میکشیم و روی یک دستمال پارچه ای میگذاریم تا کمی خشک شه.

در انتها نیز مرکز دایره ای دستمال را کمی به سمت بالا بکشید تا سر طاووس شکل بگیرد ، دستمال سفره شما اماده قرار دادن درون بشقاب یا روی میز است.
تزیین سالاد فصل در ایران
با این تفاوت که زرده و سفیده را از هم جدا کرده و زرده را ریز رنده کرده‌ایم و برای ریش و موها از سفیده‌ای که درشت رنده کرده‌ایم استفاده می‌کنیم. برای پشم از سر خیار استفاده کرده و از هویج برای درست کردن بینی و دهانش استفاده می‌کنیم .
تزیین سالاد فصل در ایران

برای رنگ سفید لب ماتیکیش هم که دستمال رو به آرامی روی گلی که با شلغم درست کردیم قرار میدیم.

برای تزیین تربچه به شکل موش ابتدا زیر تربچه را ببرید تا موش به راحتی روی زمین قرار گیرد
تزیین سالاد فصل در ایران
برای زنبورهای پایین، از زیتون سیاه و خیار شور استفاده‌شده که هردو رو به شکل حلقه‌ای برش می‌زنیم و در کنار هم قرار می‌دهیم. اطرافش هم که شکل گل آفتاب‌گردان شده، از زیتون سیاه و چیپس استفاده‌ کردیم.
تزیین سالاد فصل در ایران

لایه های بعدی هم به همین صورت ادامه میدیم تا به قسمت وسط پیاز برسیم.

 
قسمتی که بریده اید به دو بخش برش بزنید ، بخش بالایی تربچه را با چاقو برشی کوچک بزنید سپس دو تکه تربچه را داخل شیار فرو ببرید تا گوش های موش تکمیل شود ، برای چشم ها میتوانید از دانه فلفل سیاه و … استفاده کنید.
تزیین سالاد فصل در ایران
این سالاد هم که با خیار و گوجه‌فرنگی و فلفل دلمه نگینی خردشده تزئين شده و از تره برای ساقه استفاده‌کردیم.

تزیین سالاد فصل در ایران
بعد هم اون رو در آب قرار میدیم تا کاملا باز شه. برای رنگ کردنش هم میتونید به شکل گل شلغم بالا عمل کنید

تزیین سالاد فصل در ایران

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

 

فروشگاه اینترنتی کتاب در کشور ایران عزیز



مسأله متقاعد کردن مشتری برای خرید از فروشگاه خیلی گسترده می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی کتاب در کشور
یک وب سایت خوب باید از پشتیبانی فنی برخوردار باشد مخصوصا فروشگاه های آنلاین که خرید و فروش انجام میدهند باید از لحاظ فنی از پشتیبانی خوب و با کیفیت برخوردار باشند و عملکرد و سرعت عمل بالایی داشته باشند تا مشتریان با خیال آسوده خرید خود را انجام دهند.

معضل اساسی برای یک طراح وب سایت آنست که چطور این روشهای فروش مرسوم را در یک وب سایت، فروشگاه اینترنتی، و یک دنیای مجازی به نام اینترنت پیاده سازی کند.
فروشگاه اینترنتی کتاب در کشور
سایت شما باید کاملا امن بوده و مشتری اطمینان داشته باشد از اطلاعاتش سوء استفاده نخواهد شد .
فروشگاه اینترنتی کتاب در کشور
تا آنجا که ممکنه سعی کنید سایت رو برای مردم طراحی کنید نه برای صاحب سایت ، سلیقه جمع مردم رو در نظر بگیرین نه سلیقه صاحب سایت رو ،


کار با وردپرس کار آسانی است و با آن همه ابزار و نمونه های آماده به یادگیری کدنویسی نیازی نخواهید داشت، اگر می توانید با MS Word کار کنید با وردپرس هم کار خواهید کرد، شما می توانید برای فراگیری دانسته های بیشتر به وردپرس پارسی سربزنید
فروشگاه اینترنتی کتاب در کشور
در غیر این صورت اگر از لحاظ فنی وب سایت و فروشگاه آنلاین دائما دچار نقص و مشکلات فنی باشد مشتریان کمتر از آن استقبال میکنند.
فروشگاه اینترنتی کتاب در کشور
من مطمئنم که همه شما متوجه شده اید که قسمت پخت اکثر شیرینی فروشها، در دورترین بخش شیرنی فروشیها قرار دارند ولی همچنان بوی شیرینی تازه، از درب ورود به مشام میرسد
فروشگاه اینترنتی کتاب در کشور
.اگر از ssl استفاده میکنید در بخش راهنمای خرید حتما مزایای این سرویس و استفاده کنندگان از آن را ذکر نمایید . همچنین میتوانید در صورت امکان فهرست برخی مشتریان معتبر و شنلاخته شده خود را در معرض دید قرار دهید.
فروشگاه اینترنتی کتاب در کشور
هیچ موقع هدفتون از طراحی سایت رو از یاد نبرید ، شما باید در رسیدن به هدفتون همه چی رو از سر راه بردارین ،

 
 
 
 
با توجه به رعایت ضوابط قانونی و ثبت اطلاعات آنها در مراجع رسمی و در نهایت نظارت بر فروشگاه ها، مصرف کنندگان با اطمینان بیشتری نسبت به خرید کالا یا استفاده از خدمات اینترنتی اقدام خواهند نمود و با افزایش اطلاعات مصرف کننده برای استفاده از کالا و خدمات امکان وجود بازار کاذب قیمتها کاهش خواهد یافت.
فروشگاه اینترنتی کتاب در کشور
یک فروشگاه آنلاین باید از محتوی خوب برخوردار باشد محتوی خوب برای فروشگاه آنلاین یعنی توضیح کامل در مورد محصولات، دسته بندی محصولات، اطلاعات تماس، خلاقیت در محتوی و... . بنابراین محتوی خوب به جذب مشتری بیشتر کمک میکند و شانس بیشتری هم برای درآمد زایی به فروشگاه آنلاین می دهد.

فروشگاه اینترنتی کتاب در کشور

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک
مزایای خرید ساعت رولکس مردانه برای کادو
 
 
کمپانی های بزرگ پول بیشتری خرج می کنند. این رسم تبلیغات ساعت در بازار امریکاست.
مزایای خرید ساعت رولکس مردانه
ساعت یک وسیله برای اندازه گیری ، نشان دادن و نگهداری زمان می باشد.


بیشتر افراد تمایل دارن به صورت شخصی از ساعت خودشون استفاده کنن
مزایای خرید ساعت رولکس مردانه
رولکس به واسطه کیفیت بالا، منحصر به فرد بودن و البته قیمت بالای محصولات خود نامی شناخته شده در میان ساعت‌های مچی لوکس سوئیسی است
مزایای خرید ساعت رولکس مردانه
بعد از برنده شدن جایزه نخست در 6 بخش از «فستیوال نظارت ژنو»، شهرت امگا به خاطر دقت در اندازه گیری زمان...
مزایای خرید ساعت رولکس مردانه
در سنت  قدیمی هر  وسیله ای که  برای بیان فواصل زمانی به کار رود ولی فاقد صدا باشد را  به عنوان یک زمان نگار ( زمان شمار) می شناختند.


به طور گسترده ای در دوران باستان مورد استفاده قرار گرفته ، یک شاخص آفتاب ( ساعت خورشیدی ) که به درستی ساخته شده باشد می تواند وقت محلی را با دقت مناسب اندازه گیری کند
مزایای خرید ساعت رولکس مردانه

کمپانی‌های مشهوری توی دنیا هستن که به ساخت ساعت‌های کلاسیک و کرنوگراف شهرت دارن که میشه به شرکت‌های تراست،
مزایای خرید ساعت رولکس مردانه
این ساعت‌های مچی به جواهر فروشان فروخته می شد که نام خود را روی آنها قرار می دادند.
مزایای خرید ساعت رولکس مردانه
در سال ۱۹۸۳ آقای نیکولاس ج هایاک ساعت سوئیسی سواچ را بنیان گذاری کرد
مزایای خرید ساعت رولکس مردانه
. ساعت های شمعی راهی موثر برای اندازه گیری زمان در داخل منازل  بوده اند همچین با این نوع ساعت ها دیگر  شب ها و حتی روزهای ابری  نیز می توانستند زمان را اندازه گیری کنند.

 
ساعت‌های مچی این برندها جزو با کیفیت‌ترین و گرون‌ترین ساعت‌های دنیا هستن که تو ساخت اون‌ها از بهترین و لوکس‌ترین مواد استفاده میشه.

مزایای خرید ساعت رولکس مردانه



:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک


فروش ساعت movadoدر غرب اراک


اگر قرار است یک ساعت با مارک معروف انتخاب کنید، بهتر است سری به سایت مارک مربوطه بزنید

فروش ساعت movadoدر غرب تهران

مقاوم در برابر آب ۵۰ متر (Water Resistant 50 M): یعنی از رطوبت و همچنین شنا کردن در آب‌های کم‌عمق آسیبی نمی‌بیند.


در مقابل ساعت های مچی اسپرت که از بندهای پلاستیکی و یا چرمی تهیه شده است و صفحه این دسته از ساعت ها معمولا بزرگ می باشد. و معمولا تا عمق های ۱۰ تا ۵۰ متر ضد آب هستند.

فروش ساعت movadoدر غرب تهران
شاید در نظر اول رکورد شکنی آن هم با اختلاف 0.05 میلی متر آن چنان اهمیت نداشته باشد ولی باید در نظر داشت که در سطح جهانی در هر زمینه ائی  بدست آوردن رکورد و یا رکوردشکنی بسیار مشکل است .
فروش ساعت movadoدر غرب تهران

شیشه یا روکش شفاف روی ساعت (CRYSTAL) : پوشش محافظ شفافی که روی نمای ساعت سوار می گـردد و توسط BEZEL در جایش قرار میگیرد.

فروش ساعت movadoدر غرب تهران
در سنت  قدیمی هر  وسیله ای که  برای بیان فواصل زمانی به کار رود ولی فاقد صدا باشد را  به عنوان یک زمان نگار ( زمان شمار) می شناختند.



واچ تایم میزانی در نظر می گیرد و کمپانی هایی که از آن میزان بیشتر هزینه کرده باشند در لیست قرار می گیرند
فروش ساعت movadoدر غرب تهران

بهترین گزینه ممکن برای خرید ساعت اصل، نمایندگی‌های معتبر هستند
فروش ساعت movadoدر غرب تهران

اگر قصد پول خرج کردن دارید و به دنبال یک ساعت گرانقیمت هستید، حتما به ضد اب بودن آن دقت کنید
 
ساعت های شمعی و چوب های سوزاندنی که به طور تقریبی سرعت سوختن آنها قابل پیش بینی بوده است نیز به منظور برآورد گذر زمان استفاده می شدند.

فروش ساعت movadoدر غرب تهران
عد از برنده شدن جایزه نخست در 6 بخش از «فستیوال نظارت ژنو»، شهرت امگا به خاطر دقت در اندازه گیری زمان کمیته‌ی المپیک را بر آن داشت تا امگا را به طور رسمی زمان سنج مسابقات المپیک 1932 لس آنجلس کند

فروش ساعت movadoدر غرب تهران


 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک
کاربرد گیره کوچک کننده بینی استخوانی در افرادجوان
بخوردادن بینی باعث کاهش چربی و گوشت‌های این منطقه از بینی می‌شود و بینی می‌تواند به فرم دلخواه و مناسبی در بیاید.

کاربرد گیره کوچک کننده بینی استخوانی در افراد
هر چه لبه ی کناری عینک پهن تر باشد بینی بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرد.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در ارتباط با گرایش مردان در سنین بالا به انجام جراحی پلاستیک و زیبایی بینی، گفت: با توجه به این که شرایط فیزیولوژیک بدن و چهره افراد در سنین بالا دستخوش تغییر می‎شود، فرد می‎خواهد احساس جوانی و شادابی داشته باشد.
کاربرد گیره کوچک کننده بینی استخوانی در افراد

افرادی که در مقایسه چهره خود با سایر افراد از اعتماد به نفس کمتری برخوردارند در واقع از یک نوع اختلال مشکلی بدن رنج می‌برند که حتی با عمل زیبایی این افراد بهبود نمی‌یابند و ترجیح داده می‌شود که عمل نشوند.
کاربرد گیره کوچک کننده بینی استخوانی در افراد

 داخل U که روی بینی باز مانده است را تا بالای ابروها و سه گوش بغل چشم و زیر چشم سفید می‌کنیم.

 ایران هم یکی از بیشترین مشتری‌های جراحی بینی را داراست .

کاربرد گیره کوچک کننده بینی استخوانی در افراد
هیچ وقت روی بینی‌تان از پنکیک ها و پودرهای شاین‌دار استفاده نکنید.
کاربرد گیره کوچک کننده بینی استخوانی در افراد
تنفس، حیاتی‌ترین عملکرد زندگی است که نتیجه آن رسیدن اکسیژن به بافت‌ها یبدن است.
کاربرد گیره کوچک کننده بینی استخوانی در افراد
گرفتگی بینی اغلب سبب بروز مشکلاتی در سایر ساختمان‌های وابسته مانند درد سینوسی، سردرد یا احساس پری، سنگینی و فشار در ناحیه سر و صورت می‌شود.
کاربرد گیره کوچک کننده بینی استخوانی در افراد

بخوردادن بینی باعث کاهش چربی و گوشت های این منطقه از بینی می شود و بینی می تواند به فرم دلخواه و مناسبی در بیاید.

 
 
همیشه سعی کنید در محلی بنشینید که نور لامپ مستقیم بالای سرتان نباشد. بهترین حالت این است که نور از پشت سر بتابد.
کاربرد گیره کوچک کننده بینی استخوانی در افراد
بعضی اوقات ممکن است جراحان پلاستیک و زیبایی یا گوش و حلق‌ و بینی، داروهای کورتونی را برای کاهش تورم و التهاب بینی پس از جراحی آن، به بینی تزریق ‌کنن
کاربرد گیره کوچک کننده بینی استخوانی در افراد

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 862
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

فروش اينترنتي ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall 

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

خرید اینترنتی ژل افزایش قد سیلیکونی اصل

ژل افزایش قد

مطمئن ترین و ارزانترین راه افزایش قد چیست؟

با اطمینان خاطر به همه شما عزیزان اعلام می داریم که ژل افزایش قد ارائه شده از سوی فروشگاه اینترنتی جفت 6 دارای خاصیت طبی است و علاوه بر اینکه مشکلی در راه رفتن شما بوجود نمی آورد بلکه به شما کمک می کند تا در مدت زمان استفاده از این محصول,قدم زنی لذت بخش را تجربه کنید.ژل افزایش قد سیلکونی که در فروشگاه اینترنتی جفت 6 عرضه می شود محصول فروشگاه اینترنتی مارکت شاپ است و از بهترین کیفیت ممکن برخوردار است و شما می توانید از آن تا مدت ها بدون هیچگونه نگرانی از بابت خراب شدن و تغییر حالت محصول استفاده کنید. این خیلی هیجان انگیز است که ژل افزایش دهنده قد بدون دردسر و تنها در عرض چند دقیقه بدون اینکه کسی متوجه شود شما را بلندت نشان می دهد.ژل افزایش دهنده قد به گونه ای طراحی شده که هر زمان که از آن در کفش هایتان استفاده می کنید هیچ کس متوجه جضور پد افزایش دهنده قد نخواهد شد و اصلا به روی راه رفتن شما اثر منفی نمیگذارد.با خیال راحت و بدون استرس می توانید از ژل افزایش قد در کفش های خود استفاده کنید.

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

ژل سیلیکونی افزایش دهنده قد،افزایش دهنده قد تا 5 سانتی متر است

سیلیکون افزایش قد ضد حساسیت است

ژل افزایش دهنده قد متناسب با اورگونومی پا ساخته شده اند

ژل افزایش قد دارای رنگ شفاف-شیشه ای می باشد

ژل افزایش قد بتال قابل تنظیم برای استفاده از 1 الی 5 سانتی متر است.

هر ژل افزایش قد بطور مجزا 1 سانتی متر و قابل جدا شدن است

ژل سیلیکونی افزایش دهنده قد اصل ساخته شده از مواد سیلیکا است

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

با ژل ها و پدهای افزایش دهنده قد با راحت ترین روش ممکن قد بلند شده و از آن لذت ببرید!

این ژل ها در کف کفش قرار میگیرند و بطور نامرئی قد شما را در محیط بیرون بلندتر نشان میدهند

شما می توانید این ژل ها را از 1 الی 5 سانتی متر تنظیم کنید و به راحتی در کف کفش خود قرار

دهید.این محصول از جنس ژل سیلیکا تهیه شده است و فوق العاده مقاوم، راحت و شیک می باشد

و همچنین با تمام کفش ها و سایزهای موجود در بازار سازگاری دارد.

                 ژل افزایش قد سیلیکونی اصل                                ژل افزایش قد تقلبی

                      قیمت کالا : 17.000 تومان                                         قیمت کالا : 7٫000 تومان

shop-more-info-buy                        shop-more-info-buy

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

با پد افزایش قد دیگر نگران کوتاهی قد خود نباشید

ژل افزایش قد bitall کم هزینه ترین راه برای قد بلند شدن شماست

سیلیکون های افزایش قد بسیار نرم بوده و در هنگام گذاشتن داخل کفش

از نظر طبی نیز مفید بوده  و باعث راحتی پاهای شما در کفش میشود

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

ژل افزایش قد در کیفیت های مختلفی در بازار موجود است که به دلیل تنوع قیمت باعث

سردرگمی خریدار میشود.فروشگاه اینترنتی جفت 6 با عرضه محصولات متنوع راه را برای

شما عزیزان باز کرده است

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

چگونه قد بلند شویم بدون اینکه دچار عارضه شویم؟

راحت ترین راه ممکن برای افزایش قد چیست؟

ایا شما هم می خواهید قدتان بلند شود و از کوتاهی درآیید؟

آیا دوست دارید بلند قدتر بنظر بیایید؟

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

مطمئنا رسیدن به قد دلخواه و بلند آرزوی بسیاری از افراد است.حتی افراد قد بلند هم دوست دارند بلندتر از آن چیزی که هستند بنظر بیایند و این یک ویژگی ذاتی بشر است.افزایش قد و رسیدن به قد دلخواه برای همه مهم است.به همین دلیل راه های زیادی برای افزایش قد وجود دارد که اکثر آنها نه تنها جواب نمی دهد بلکه باعث عوارض جبران ناپذیری می شود.بنابراین پیدا کردن راه درست برای قد بلند شدن بسیار مهم است تا در آینده دچار عوارض نشوید.ژل افزایش قد سیلیکونی یک محصول بسیار خوب در این زمینه است که در کفش قرار میگیرد و شما را بلندتر نشان می دهد.این ژل از 10 قسمت تشکیل شده که در هر کفش پنج قسمت قرار می گیرد و هر ژل یک سانتی متر شما را بلند می کند.

                                                 

  ژل افزایش قد سیلیکونی اصل                                ژل افزایش قد تقلبی

        قیمت کالا : 17.000 تومان                                قیمت کالا : 7٫000 تومان

shop-more-info-buy                        shop-more-info-buy



:: بازدید از این مطلب : 655
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

خرید اینترنتی ساعت محرم طرح ثارالله

خرید پستی ساعت محرم طرح ثارالله از فروشگاه اینترنتی جفت 6

خرید اینترنتی ساعت محرم طرح ثارالله,ساعت مخصوص ماه محرمی,ساعت جدید برای عزاداری محرم 94,خرید پستی ساعت محرم طرح ثارالله,خرید و فروش ساعت محرم طرح ثارالله,فروشگاه رسمی ساعت محرم طرح ثارالله,فروشگاه اصلی ساعت محرم طرح ثارالله,فروشگاه اینترنتی ساعت محرم طرح ثارالله,ساعت محرم طرح ثارالله جدید,خرید ساعت محرم طرح ثارالله جدید,خرید اینترنتی ساعت محرم طرح ثارالله جدید,خرید پستی ساعت محرم طرح ثارالله جدید,جدیدترین ساعت های مخصوص ماه محرم 1394

ساعت محرم طرح ثارالله

ساعت محرم طرح ثارالله یک ساعت بسیار زیبا و مناسبتی است برای ایام سوگواری محرم و صفر.

این ساعت با طراحی بسیار زیبا نظر خیلی از مردم را جلب کرده است.ساعت محرم طرح ثارالله در

فروشگاه اینترنتی جفت 6 عرضه می شود.براختی می توانید این محصول را سفارش دهید

ساعت محرم طرح ثارالله

یک ساعت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان و خانم های خوش سلیقه و عزاداران واقعی …

با کیفیت استثنایی

عرضه شده برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه سبز گستر

خرید ساعت محرم طرح ثارالله

قیمت : 18,000  تومان – قیمت خرید نقدی :16.200

خرید پستی

ساعت مچی محرم ثارالله، طرح ماه محرم امسال می باشد که با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده است. طراحی ظریف و خیره کننده آن که با رنگ قرمز و سفید انجام شده است بسیار چشم نواز است و همچنین وسط ساعت با کلمه زیبای (ثارالله) مزین شده است.

خرید اینترنتی ساعت محرم طرح ثارالله

ساعت محرم، نشانه عشق و دوستی به ساحت اهل‌بیت (ع) و اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی با شهادت سالار شهیدان است.
یکی از خواص و‌ آثار رنگ سیاه، آن است که این رنگ به صورت طبیعی، رنگی حزن‌آور و دلگیر و مناسب عزات و ماتم است. از همین‌رو بسیاری از مردم جهان، از این رنگ به عنوان اظهار غم و اندوه از مرگ دوستان و عزیزان خود سود می‌‌جویند.
بنابراین، سیاه‌پوشی به دلیل رمز و رازی که در این رنگ نهفته است، ‌به عنوان یک رسم طبیعی و سنت منطقی نشان حزن و اندوه دارد و پیروان اهل‌بیت «علیه‌السلام» در این ایام عزاداری، لباس سیاه بر تن می‌کنند؛ زیرا ساعت محرم، نشانه عشق و دوستی به ساحت آنان، اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی است.
ساعت محرم مشکی در عزاداری امامان نور «علیهم‌السلام» ـ خصوصا سالار شهیدان ـ جسمی تیره، ولی جانی روشن دارد، ظاهر سیاه‌پوش است ولی در باطن سپید و چه خوش گفته است شیخ محمود شبستری در گلشن راز که:
سیاهی گر بدانی نور ذات است/ به تاریکی درون، آب حیات است
چه گویم که هست این نکته باریک / شب روشن میان روز تاریک

خرید پستی ساعت محرم طرح ثارالله

قیمت : 18,000  تومان – قیمت خرید نقدی :16.200


خرید پستی



:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

خرید اینترنتی دستگاه کوفته پیچ

خرید پستی دستگاه کوفته پیچ از فروشگاه اینترنتی جفت 6

 خرید اینترنتی دستگاه کوفته پیچ,خرید پستی دستگاه کوفته پیچ,خرید ارزان دستگاه کوفته پیچ,خرید آنلاین دستگاه کوفته پیچ,خرید نقدی دستگاه کوفته پیچ,خرید و فروش دستگاه کوفته پیچ,فروشگاه رسمی دستگاه کوفته پیچ,فروشگاه اصلی دستگاه کوفته پیچ,بهترین دستگاه کوفته پیچ,،فروشگاه دستگاه کوفته پیچ,فروشگاه اینترنتی دستگاه کوفته پیچ,

دستگاه کوفته پیچ

بسیاری از خانم ها در درست کردن کوفته مشکل دارند و معتقدند که کوفته ها بعد از درست کردن باز

می شوند یا به اصطلاح وا می روند.دستگاه کوفته پیچ وسیله ایست که این مشکل را حل می کند

و شما را در پختن کوفته یاری می نماید.دستگاه کوفته پیچ را می توانید براحتی از فروشگاه

اینترنتی جفت 6 سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید

خرید اینترنتی دستگاه کوفته درست کن خانگی اصل با قیمت ارزان و ارسال سریع به تمام نقاط کشور به همراه گارانتی برگشت

دستگاه کوفته پیچ سنتی وسیله پرکاربرد و خوش دست می باشد که میتوانید با آن غذای سنتی و خوشمزه ی کوفته را آماده نمایید با این دستگاه علاوه بر کوفته میتوان انواع بستنی ، کیک های قالب دار ، گوشت تو پر و … به راحتی و سرعت بالا آماده طبخ نموده و نوش جان کنید دستگاه کوفته ساز دارای 7 روز گارانتی شرکت تسعه تجارت بوده و در صورت سفارش و عدم رضایت میتوانید ان را عودت و پول خود را پس بگیرید .

خرید دستگاه کوفته پیچ

کوفته تبریزی یکی از مشهورترین غذاهای ایرانی و متعلق به شهر تبریز می‌باشد. این غذا در نقاط مختلف خاورمیانه تهیه می‌شود. نقطه تمایز آن با سایر کوفته‌ها در بقیه مناطق مربوط به طرز تهیه و مواد مورد استفاده در تهیه این غذا می‌باشد. درکوفته تبریزی از گوشت قرمز، لپه، برنج، تخم‌مرغ، انواع سبزیجات معط (تره و مرزه)، آلو، مغزگردو و زرشک استفاده می‌شود، داخل آب این غذا زعفران و رب گوجه‌فرنگی بکار می‌رود. در اینجا ما وسیله ای را به شما معرفی خواهیم کرد که کوفته های یکدست منظم و با سرعت بسیار بالا می توانید ار آن استفاده نمایید. با این دستگاه همچنین میتوانید تهیه ی انواع بستنی های توپی ، کیک های قالبی و هر گونه ماده خوراکی را در گلوله های توپی به قطر 4/5 سانتی متر درست کنید این دستگاه دارای بدنه ی استیل ضد زنگ نیز میباشد .

قیمت : 30,000  تومان- قیمت خرید نقدی: 27.000 تومان


خرید پستی

خرید اینترنتی دستگاه کوفته پیچ

خرید پستی دستگاه کوفته پیچ

روش خرید دستگاه کوفته ساز :
خرید پستی :
در این روش , دستگاه کوفته ساز درخواستی شما بوسیله پست برای شما ارسال میشود و شما بعد از دریافت کالا , مبلغ آن و هزینه پست را به مامور پست میپردازید.برای اینکار روی لینک خرید پستی کلیک کنید و مشخصات خود را طبق آنچه که خواسته شده وارد نمایید. پس از اینکه سفارش شما ثبت شد،ما محصول را برای شما ارسال خواهیم کرد و هزینه‌ی این محصول را نیز پس از اینکه بدستتان رسید به مامور پست پرداخت می‌کنید.

قیمت دستگاه کوفته پیچ

قیمت این محصول 30000 تومان

قیمت : 30,000  تومان- قیمت خرید نقدی: 27.000 تومان


خرید پستی


:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

خرید اینترنتی تی شرت محرم طرح عرشیان

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیان از فروشگاه اینترنتی جفت 6

خرید تی شرت محرم طرح عرشیان,خرید اینترنتی,خرید پستی,خرید اینترنتی تی شرت محرم طرح عرشیان,خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیان,خرید ارزان تی شرت محرم طرح عرشیان,خرید آنلاین تی شرت محرم طرح عرشیان,خرید نقدی تی شرت محرم طرح عرشیان,خرید و فروش تی شرت محرم طرح عرشیان,فروشگاه رسمی تی شرت محرم طرح عرشیان,تی شرت محرم طرح عرشیان 94,فروشگاه اصلی تی شرت محرم طرح عرشیان,بهترین تی شرت محرم طرح عرشیان,،فروشگاه تی شرت محرم طرح عرشیان,فروشگاه اینترنتی تی شرت محرم طرح عرشیان,تی شرت محرم طرح عرشیان جدید,خرید تی شرت محرم طرح عرشیان جدید,خرید اینترنتی تی شرت محرم طرح عرشیان جدید,خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیان جدید,خرید ارزان تی شرت محرم طرح عرشیان جدید

تی شرت محرم طرح عرشیان

تی شرت محرم طرح عرشیان جزو پر فروشترین و محبوب ترین تی شرت های محرمی در سال های گذشته بوده است.

با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان عزیز تصمیم گرفتیم که باز هم تی شرت محرم طرح عرشیان را جزو محصولات پر

فروش قرار دهیم شما براحتی می توانید تی شرت محرم طرح عرشیان را از فروشگاه اینترنتی جفت 6 خریداری نمایید

و پس از تحویل درب منزل مبلغ را به مامور پست بپردازید

قیمت : 28,000  تومان- قیمت خرید نقدی: 25.200 تومان

خرید پستی

خرید تی شرت محرم طرح عرشیان

لباس مشکی محرم، نشانه عشق و دوستی به ساحت اهل‌بیت (ع) و اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق

و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی با شهادت سالار شهیدان است.یکی  از خواص و‌ آثار رنگ سیاه، آن است که

این رنگ به صورت طبیعی، رنگی حزن‌آور و دلگیر و مناسب عزات و ماتم است. از همین‌رو بسیاری از مردم جهان، از این رنگ

به عنوان اظهار غم و اندوه از مرگ دوستان و عزیزان خود سود می‌‌جویند.بنابراین، سیاه‌پوشی به دلیل رمز و رازی که در این

رنگ نهفته است، ‌به عنوان یک رسم طبیعی و سنت منطقی نشان حزن و اندوه دارد و پیروان اهل‌بیت «علیه‌السلام» در این

ایام عزاداری، لباس سیاه بر تن می‌کنند؛ زیرا لباس سیاه، نشانه عشق و دوستی به ساحت آنان، اعلام جانبداری از سرور

آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی است.

خرید اینترنتی تی شرت محرم طرح عرشیان

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی …

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران

قیمت : 28,000  تومان- قیمت خرید نقدی: 25.200 تومان

خرید پستی

تی شرت طرح عرشیان

تی شرت آستین بلند عرشیان، طرح ماه محرم امسال با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده. در این محصول از نشانه هایی مانند فرشتگان آسمانی کتیبه های سنتی و دیگر نشانه های عاشورایی استفاده شده که در کنار دو رنگ سفید و قرمز زیبایی خاصی را به کار بخشیده است. در طراحی این کار سعی شده از اسامی ائمه استفاده نشود (به علت مشکلاتی از قبیل شستشو،و دیگر آلودگی هایی که ممکن است موجب بی حرمتی به این اسامی با ارزش شود.) طراحی کار مزین به مصرع زیبای (خیمه ی دل بوی محرم گرفت) می باشد. جنس این تی شرت از پارچه پنبه است که به صورت Free Size ارائه شده است که امیدواریم مورد قبول و رضایت شما عزاداران حسینی قرار بگیرد.

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیان
تی شرت محرم طرح عرشیان با کیفیت عالی و طراحی بی نظیر
قیمت : 28,000  تومان- قیمت خرید نقدی: 25.200 تومان

خرید پستی

خرید تی شرت محرم طرح عرشیان ارزان

مشخصات:
نوع برند محصول: طرح عرشیان
جنس: پارچه پنبه
سایز بندی: Free Size (قابل استفاده برای افرادی که از سایز های Medium, Large, Xlarge استفاده میکنند)
نوع چاپ: سیلک صنعتی
وضعیت گارانتی: ضمانت ثبات رنگ-سایز-لطافت پارچه
وضعیت بسته بندی: سلفون کشی

تی شرت محرم عرشیان

لباس سیاه، نشانه عشق و دوستی به ساحت اهل‌بیت (ع) و اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی با شهادت سالار شهیدان است.
یکی از خواص و‌ آثار رنگ سیاه، آن است که این رنگ به صورت طبیعی، رنگی حزن‌آور و دلگیر و مناسب عزات و ماتم است. از همین‌رو بسیاری از مردم جهان، از این رنگ به عنوان اظهار غم و اندوه از مرگ دوستان و عزیزان خود سود می‌‌جویند.
بنابراین، سیاه‌پوشی به دلیل رمز و رازی که در این رنگ نهفته است، ‌به عنوان یک رسم طبیعی و سنت منطقی نشان حزن و اندوه دارد و پیروان اهل‌بیت «علیه‌السلام» در این ایام عزاداری، لباس سیاه بر تن می‌کنند؛ زیرا لباس سیاه، نشانه عشق و دوستی به ساحت آنان، اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی است.
لباس مشکی در عزاداری امامان نور «علیهم‌السلام» ـ خصوصا سالار شهیدان ـ جسمی تیره، ولی جانی روشن دارد، ظاهر سیاه‌پوش است ولی در باطن سپید و چه خوش گفته است شیخ محمود شبستری در گلشن راز که:
سیاهی گر بدانی نور ذات است/ به تاریکی درون، آب حیات است
چه گویم که هست این نکته باریک / شب روشن میان روز تاریک
قیمت : 28,000  تومان- قیمت خرید نقدی: 25.200 تومان

خرید پستی

تی شرت عرشیان

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تی شرت محرمی طرح عرشیان
قیمت : 28,000  تومان- قیمت خرید نقدی: 25.200 تومان

خرید پستی


:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

ادکلن مردانه تام فورد بلک

فروشگاه ادکلن مردانه تام فورد بلک,فروش ادکلن مردانه تام فورد بلک,فروش اینترنتی ادکلن مردانه تام فورد بلک,فروش آنلاین ادکلن مردانه تام فورد بلک,خرید ادکلن مردانه تام فورد بلک,خرید اینترنتی ادکلن مردانه تام فورد بلک,خرید پستی ادکلن مردانه تام فورد بلک,خرید ارزان ادکلن مردانه تام فورد بلک,خرید آنلاین ادکلن مردانه تام فورد بلک,خرید نقدی ادکلن مردانه تام فورد بلک,خرید و فروش ادکلن مردانه تام فورد بلک,فروشگاه رسمی ادکلن مردانه تام فورد بلک,فروشگاه اصلی ادکلن مردانه تام فورد بلک,بهترین ادکلن مردانه تام فورد بلک,،فروشگاه ادکلن مردانه تام فورد بلک,فروشگاه اینترنتی ادکلن مردانه تام فورد بلک,ادکلن مردانه تام فورد بلک جدید,خرید ادکلن مردانه تام فورد بلک جدید,خرید اینترنتی ادکلن مردانه تام فورد بلک جدید,خرید پستی ادکلن مردانه تام فورد بلک جدید,خرید ارزان ادکلن مردانه تام فورد بلک جدید,خرید با تخفیف ادکلن مردانه تام فورد بلک,ادکلن مردانه تام فورد بلک اصل,خرید ادکلن مردانه تام فورد بلک اصل,خرید اینترنتی ادکلن مردانه تام فورد بلک اصل,خرید پستی ادکلن مردانه تام فورد بلک اصل,فروش ادکلن مردانه تام فورد بلک اصل

با خرید محصول ادکلن مردانه تام فورد بلک در قرعه کشی مخصوص این محصول در فروشگاه اینترنتی جفت 6 شرکت کنید و برنده شوید.

 این قرعه کشی در صورت فروش 1000 محصول سالم صورت می گیرد.

جوایز:

نفر اول: 150 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نفر دوم : 100 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نفر سوم : 50 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

ادکلن مردانه تام فورد بلک (Tom ford Black Orchid) ادکلن گرم پر احساس

تام فورد پرتاب بوی بالا با ماندگاری زیاد برای افراد و مدیران کلاسیک

 

ادکلن Tom Ford Black Orchid، ادکلنی کلاسیک و تاریک است. رایحه لوکس و پر احساس این ادکلن که سرشاز از رد ارکیده سیاه و ادویه های معطر است، مدرن و بی زمان است و این ادکلن را هم تراز بهترین تولیدات برترین خانه های عطرسازی دنیا قرار داده است. بعلاوه، Black Orchid ماندگاری طولانی و رایحه ای قوی و گیرا دارد که برای دوست داران ادکلن های کلاسیک در فروشگاه پی پاک عذضه شده است.این یک ارکیده معمولی نیست، ارکیده ای سیاه، عجیب و کمیاب است که همچون گوهری اصیل، ارزشمند و گرانبها بوده و هاله ای از تشخص و جذابیت به استفاده کننده خود اهدا می کند.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1410036015.jpg

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 39000پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif
اسانس ها :
نت های ابتدایی : تروفل، یلانگ یلانگ، ترنج، انگور سیاه
نت های میانی : ارکیده، چوب لوتوس، میوه ها
نت های اصلی و پایه : شکلات تلخ، دانه بخور، نعناع، چوب صندل
پایداری رایحه : 14 تا 16 ساعت

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1410086948.jpg

محصولی از شرکت تام فورد که احساس جوانی را در وجود هر کسی زنده نگه میدارد چرا که روح احساسی و بلند پروازی و مناعت طبع رایحه این عطر جزو عطرهای بسیار نادر و بسیار شیک و خاص میباشد . این محصول با بوی یاسمن فرانسوی آغاز میشود و در پایان طراوت و تازگی عود عربی را به همراه دارد ، ماندگاری بالای این عطر سبب میشود تا بتوانیم آنرا در مجموعه کلکسیون بهترین عطرهای جهان قرار دهیم . این عطر در سال 2006 و توسط Givaudan تولید و معرفی شد . گروه بویایی : رایحه ی گل ها و شکوفه ها پیشنهاد استفاده : در مهمانیها و مراسم ویژه

http://www.30cd.biz/upload_pic/1410086947.jpg

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 39000پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما


http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

مشخصات:
رایحه : ملایم و شیرین
قدرت رایحه : عالی
نوع : Eau De Perfume
حجم : 100 میلی لیتر
گروه بویایی : رایحه ی گل ها و شکوفه ها
فصل : چهار فصل
سن استفاده : بدون محدودیت

http://www.30cd.biz/upload_pic/1410087364.jpg

این یک ارکیده معمولی نیست، ارکیده ای سیاه، عجیب و کمیاب است که همچون گوهری اصیل، ارزشمند و گرانبها بوده و هاله ای از تشخص و جذابیت به استفاده کننده خود اهدا می کند.


Tom Ford طراح مد آمریکایی در سال ۱۹۶۱ در تگزاس متولد شد. وی در نوجوانی در رشته تاریخ تحصیل می کرد اما یکسال بعد بر بازی در آگهی های تلویزیونی تمرکز کرد (تام، یک فیلم نیز در سال ۲۰۰۹ بنام A Single Man ساخت) و سپس در رشته طراحی داخلی در نیویورک مشغول به تحصیل شد. وی سپس به پاریس رفت و در دفتر مطبوعاتی Chloe مشغول بکار شد و سپس در سال ۱۹۸۸ در بازگشت به آمریکا به کمپانی perry Ellis جایی که Robert McDonald مدیر و Marc Jacobs طراحش بود، رفت.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1410087523.jpg


این اسم رو به خاطر بسپارید …بلک ارکید تام فورد . این عطر از عجیت ترین و نادرترین عطرهای موجود تو بازاره که موندگاریش رو میشه تو یک جمله گفت ” بسیار وحشتناک زیاده “.. کافیه یه اسپری ملایم کنید و کل روز ازش لذت ببرید . البته نه روز معمولی ، یه روزی که مهمونی یا ملاقات ویژه ای در پیش داری.

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 39000پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

 http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

ویژگی های ادکلن مردانه تام فورد بلک :

قیمت مناسب

کارایی بالا

طراحی زیبا

ادکلن تام فورد بلک

قیمت : 45,000  تومان

خرید پستی

ادکلن مردانه تام فورد بلک



:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

فروشگاه دستگاه فرم دهنده سینه

فروشگاه دستگاه فرم دهنده سینه,فروش دستگاه فرم دهنده سینه,فروش اینترنتی دستگاه فرم دهنده سینه,فروش آنلاین دستگاه فرم دهنده سینه,خرید دستگاه فرم دهنده سینه,خرید اینترنتی دستگاه فرم دهنده سینه,خرید پستی دستگاه فرم دهنده سینه,خرید ارزان دستگاه فرم دهنده سینه,خرید آنلاین دستگاه فرم دهنده سینه,خرید نقدی دستگاه فرم دهنده سینه,خرید و فروش دستگاه فرم دهنده سینه,فروشگاه رسمی دستگاه فرم دهنده سینه,فروشگاه اصلی دستگاه فرم دهنده سینه,بهترین دستگاه فرم دهنده سینه,،فروشگاه دستگاه فرم دهنده سینه,فروشگاه اینترنتی دستگاه فرم دهنده سینه,دستگاه فرم دهنده سینه جدید,خرید دستگاه فرم دهنده سینه جدید,خرید اینترنتی دستگاه فرم دهنده سینه جدید,خرید پستی دستگاه فرم دهنده سینه جدید,خرید ارزان دستگاه فرم دهنده سینه جدید,خرید با تخفیف دستگاه فرم دهنده سینه,دستگاه فرم دهنده سینه اصل,خرید دستگاه فرم دهنده سینه اصل,خرید اینترنتی دستگاه فرم دهنده سینه اصل,خرید پستی دستگاه فرم دهنده سینه اصل,فروش دستگاه فرم دهنده سینه اصل

با خرید محصول دستگاه فرم دهنده سینه در قرعه کشی مخصوص این محصول در فروشگاه اینترنتی جفت 6 شرکت کنید و برنده شوید.

این قرعه کشی در صورت فروش 1000 محصول سالم صورت می گیرد.

جوایز:

نفر اول: 150 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نفر دوم : 100 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نفر سوم : 50 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

دستگاه فرم دهنده سینه

بهترین بزرگ کننده و فرم دهنده ی سینه

درمان بسیاری از مشکلات رایج که بانوان با آن درگیر هستند

دارای تاییدیه از وزارت بهداشت

همین امروز برای زیباتر و خوش فرم تر کردن سینه خود اقدام کنید.

راه حلی بدون بازگشت و بدون عوارض

تنها محصول ۱۰۰% تضمینی بزرگ کننده سینه است.

اثرات دستگاه وکیوم سینه اصل

  • ۱) افزایش سایز سینه و بزرگ کردن دائمی سینه
  • ۲) سفت کننده سینه و فرم دهنده سینه
  • ۳) زیباکننده نوک پستان
  • ۴) پیشگیری از بروز سرطان سینه
  • ۵) نتایج دائمی و بدون بازگشت
  • ۶) استفاده آسان و راحت

 

قیمت: 45600تومان
قیمت : 38000 تومان
دستگاه فرم دهنده سینه

 

این دستگاه (دستگاه وکیوم سینه) یکی از مطمئن ترین روش ها برای بزرگ کردن سینه بانوان می باشد. اکثر کرم های بزرک کننده فعلی فقط حاوی ماده دگزا می باشند که باعث ایجاد تورم و پف در ناحیه سینه می شوند و اثر آنها پس از اتمام دوره ی مصرف تنها پس از چند روز از بین میرود. علاوه بر این به دلیل وجود بعضی مواد شیمیایی در این کرم ها , این کرم ها به طور یقین دارای عوارض جانبی خواهند بود. اما وکیوم سینه با تحریک طبیعی بافت های سینه باعث می شود تا سینه شما یک رشد طبیعی و بدون بازگشت داشته باشد. همچنین وکیوم سینه حجم خون رسانی را به بافت های سینه افزایش می دهد که همین امر هم باعث می شود تا مواد غذایی بیشتری به این بافت ها برسد و رشد مولکولی بافت های سینه سریع تر شده و در نهایت اندامی متناسب و زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد..

برای بزرگ کردن و حجیم کردن سینه های خود یکی از موثرترین و سریع ترین و بی خطر ترین وسایل استفاده از دستگاه وکیوم سینه میباشد که میتواند بزرگی و فرم دهی که شما انتظار داشتید را برای شما به ارمغان بیاورد. دستگاه وکیوم سینه دارای استاندارد میباشد و مورد تایید متخخصان پوست و زیبایی میباشد و برای خانم هایی که علاقه به عمل جراحی و تزریق پروتز به درون سینه های خود نمیباشند و میخواهند که بصورت کاملا طبیعی به فرم و حجم زیبایی در سینه های خود برسند #دستگاه وکیوم سینه را از بهتریپن و بی خطرترین دستگاه ها برای حجیم سازی سینه ها میدانند. دستگاه وکیوم سینه مخصوص همه سنین و همه سایزها برای حجم دهی و فرم ادن به سینه ها و جلوگیری از افتادن سینه ها میباشد. دستگاه وکیوم سینه ( دستگاه بزرگ کننده سینه ) برای بزرگ کردن سینه ها و سایز سینه هایی که بصورت ارثی دارای سایز کوچکی میباشند بسیار مناسب است بطوریکه دستگاه وکیوم سینه باعث افزایش خونرسانی به بافت اسفنجی سینه ها میگردد و باعث تغذیه و تحریک غدد و عضلات سینه ای میشود و در زمان بسیار کوتاه باعث بزرگ کردن سینه ها بصورت کاملا طبیعی و بدون هیچگونه خطری برای شما سینه هایی زیبا و به سمت بالا کشیده شده و پستان های زیبا را به هدیه می آورد. دستگاه وکیوم سینه برای رفع چین و چروک سینه ها و همه سنین و همه سایز سینه ها قابل استفاده میباشد و طریقه استفاده بسیار راحت آن باعث رضایت همه خریداران شده است. دستگاه وکیوم سینه باعث بالا کشیدن سینه ها و فرم دهی سینه ها و خوش فرمی سینه ها بصورت کاملا طبیعی و فقط در طول درمان دستگاه وکیوم که یک ماه و نیم تا دو ماه میباضشد برای شما حاصل میگردد.

در صورتی که به همراه این دستگاه از سایر کرم های مخصوص سینه استفاده گردد نتیجه سریع تری بدست می آید ، همچنین استروژن گیاهی موجود در این کرمها موجب تقویت بافت شده علاوه بر افزایش بی نظیر سایز سینه و فرم دهی به آن باعث جلوگیری از سرطان سینه نیز میشود.

قیمت: 45600تومان
قیمت : 38000 تومان
دستگاه فرم دهنده سینه
ویژگی های دستگاه فرم دهنده سینه :
کارایی بالا

قیمت مناسب

طراحی بی نظیر

دستگاه فرم دهنده سینه

قیمت : 38,000  تومان

خرید پستی

دستگاه فرم دهنده سینه



:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

فواید گن وی کر

سایت گن وی کر,فروشگاه گن وی کر,سفارش گن وی کر,فروش گن وی کر,خرید اینترنتی گن وی کر,خرید پستی گن وی کر,خرید ارزان گن وی کر,گن وی کر,خرید نقدی گن وی کر,خرید آنلاین گن وی کر,خرید گن وی کر,فروش گن وی کر,فروش پستی گن وی کر,فروش اینترنتی گن وی کر,فروش ارزان گن وی کر* حراج اینترنتی با پایین ترین قیمت,حراج اینترنتی,حراج,خرید پستی,فروشگاه اینترنتی,گن وی کر ارزان,ارزان ترین گن وی کر,خرید اینترنتی ارزان گن وی کر,بهترین فروشگاه اینترنتی,خرید اینترنتی,خرید اینترنتی گن وی کر جدید,خرید گن وی کر جدید,خرید نقدی گن وی کر جدید,خرید پستی,خرید پستی گن وی کر جدید,گن وی کر جدید,گن وی کر اصلی,خرید و فروش گن وی کر,فروشگاه رسمی گن وی کر,فروشگاه اصلی گن وی کر,بهترین گن وی کر,،فروشگاه گن وی کر,فروشگاه اینترنتی گن وی کر,چگونه گن وی کر سفارش دهم,نحوه کارکرد گن وی کر,ویژگی های گن وی کر,فواید گن وی کر,مضرات گن وی کر,تولید گن وی کر,گن وی کر با رنگ بندی متفاوت

با خرید محصول گن وی کر در قرعه کشی مخصوص این محصول در فروشگاه اینترنتی جفت 6 شرکت کنید و برنده شوید.

 این قرعه کشی در صورت فروش 1000 محصول سالم صورت می گیرد.

جوایز:

نفر اول: 150 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نفر دوم : 100 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نفر سوم : 50 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

 

گن لاغری و فرم دهنده باسن و سینه خانم ها

دارای بارکد نشانه اصل بودن کالا

یکی دیگر از نشانه های اصل بودن کالا برروتاپ ارم وی کر حک شده است

گن وی کر اصل بدون درز، حتی در طرفین

فقط بعد از 30 دقیقه تاثیر گذاری بر بدن شروع خواهد شد

http://www.30cd.biz/upload_pic/1439133972.jpg

قیمت گن لاغری زنانه وی کر اصل : 95000تومان

گن لاغری V-Care بدون درز و با قابلیت خشک شدن سریع ، اجازه عبور هوا و تنفس به پوست شما را میدهد و این در حالی است که تمام گن های موجود در بازار برای تولید حرارت موضعی اجازه تنفس به پوست شما را نمیدهند

1-این گن حاوی دانه های سنگ ترومالین می باشد که با جذب انرژی خورشید و اشعه مادون قرمز باعث بالا رفت متابولیسم بدن و گردش خون می شوند.

2-وجود این سنگهای ترومالین موجود در گن لاغری v-care باعث خارج شدن زایدات موجود در بدن شده و بازسازی بافتهای بدن را بالا می برند.

3-با فعال کردن سلولهای بدن باعث رفع خستگی و آرامش سیستم عصبی می گردد.

4-با تقویت عضـلات ، درد آنها را کاهش می دهد.

5-از همه مهم تر ساختار چربـی بدن را شکستـه و باعث فـرم گرفتن موضع مورد نظر می گردد.

6-همچنین یونهای منفی را جذب کرده و اکسیژن موجود در ریه ها را تا 20% افزایش داده و با بالا بردن راندمان تنفسی موجب فعالیت بهتر مغز و خواب راحت می گردد.

7-بدون دوخت و درز بوده و کاملا راحت است

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 95.000 پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

به طور کل دلایل مختلفی در تغییر شکل بدن وجود دارد :

  • کاهش در سطح هورمون استروژن
  • زایمان
  • بد راه رفتن ، نشتن و …
  • -رژیم غذایی نا مناسب
  • پوشیدن لباس زیر نامناسب

که همین دلایل سبب می شود تا وی کر را براحتی بتوانید به عنوان لباس زیر


 http://www.30cd.biz/upload_pic/1439134159.jpg

شکل بیرونی بدن به طور کلی نقش مهمی را در جذابیت شما بازی می کند. اما شما برای رسیدن به این هدف باید زمینه را آماده سازید.

گن لاغری وی کر، در دو نقش لباس زیر و به عنوان گن لاغری می تواند به راحتی ایفای نقش کرده و بدن شما را خوش فرم سازد.

گن لاغری وی کر ساخته شده از الیاف گیاه بامبو می باشد که با قرار گرفتن سنگ های ترومالین بر روی آن از خواصی معجزه آسا برخوردار شده است.

در این گن لاغری بیش از 3000 سنگ ترومالین به کار رفته است که به محض پوشیدن آن 3 الی 4 سایز از سایز شما کم خواهد کرد.

این دو (الیاف گیاه بامبو و سنگ های ترومالین) در کنار یکدیگر باعث می شوند تا یون های منفی از بدن شما دفع شده و عملکرد سیستم عصبی بهبود یابد.که در نتیجه این عمل سوخت و ساز در بدن افزایش یافته و به شما کمک می کند تا هرچه سریعتر به اندام ایده آل خود برسید.

 

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 95.000 پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

http://www.30cd.biz/upload_pic/1439133971.jpg

مناسب و پزشکی استفاده کنید.

و اما وی کر به عنوان لباس زیر مخصوص و مناسب بانوان :

با توجه به دقت و مسائل پزشکی که در طراحی و تولید گن وی کر به کار رفته است گن لاغری وی کر می تواند به راحتی چربی های بدن شما را کنترل کند و افتادگی های پوست بدن شما را بهبود بخشد و به حالت اولیه خود باز گرداند. بعد از استفاده گن لاغری وی کر به راحتی می توانید به سینه و باسن سفت و خوش فرم دست پیدا کنید و چربی های این ناحیه ، پهلوها و شکم خود را نیز از بین

 http://www.30cd.biz/upload_pic/1439133970.jpg

سنگهای ترومالین موجود درگن لاغری وی کر از تعریق جلوگیری کرده و با قابلیت خشک شدن سریع

اجازه عبور هوا و تنفس به پوست شما را میدهند .

در صورتی که گن های دیگر با تولید حرارت موضعی اجازه تنفس به پوست شما را نمیدهند.

به محض پوشیدن تاثیر گذاری گن وی کر بر بدن شروع خواهد شد

عدم ایجاد مزاحمت برای تنفس پوست

ضد تعریق و راحتی تنفس پوست

گن دو تکه وی کر، برای استفاده آسان در طول روزو حتی شب

هنگام پوشیدن وی کر احساس راحتی و آسایش میکنید، مانند پوست دوم

به محض پوشیدن هیکل شما را چندین سایز کوچکتر و لاغرتر میکند

از چین خوردگی و کیس شدن لباسهای ظریف و نازک جلوگیری می کند

تمام قسمتهای بدن که دچار چاقی موضعی هستند را می پوشاند

مانع تنفس پوست نمی شود زیرا از الیاف مایکرو فایبر جدید ساخته شده

 

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 95.000 پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

قیمت گن لاغری ویکر v.care در سایر فروشگاه های اینترنتی بالای 165 هزار تومان می باشد.

بحث هولوگرام طلایی در مورد این گن فروش محصول به قیمت های کذایی است و بسته اورجینال و اصلی همین بسته فوق است که تو سایت ملاحظه می کنید.

قیمت گن لاغری زنانه وی کر اصل : 95000تومان

ویژگی های گن وی کر :

قیمت مناسب

کارایی بالا

طراحی زیبا

گن وی کر

قیمت : 45,000  تومان

خرید پستی

گن وی کر

 



:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

خرید اینترنتی بشقاب پرنده سنسور دار

سایت بشقاب پرنده سنسور دار,فروشگاه بشقاب پرنده سنسور دار,سفارش بشقاب پرنده سنسور دار,فروش بشقاب پرنده سنسور دار,خرید اینترنتی بشقاب پرنده سنسور دار,خرید پستی بشقاب پرنده سنسور دار,خرید ارزان بشقاب پرنده سنسور دار,بشقاب پرنده سنسور دار,خرید نقدی بشقاب پرنده سنسور دار,خرید آنلاین بشقاب پرنده سنسور دار,خرید بشقاب پرنده سنسور دار,فروش بشقاب پرنده سنسور دار,فروش پستی بشقاب پرنده سنسور دار,فروش اینترنتی بشقاب پرنده سنسور دار,فروش ارزان بشقاب پرنده سنسور دار* حراج اینترنتی با پایین ترین قیمت,حراج اینترنتی,حراج,خرید پستی,فروشگاه اینترنتی,بشقاب پرنده سنسور دار ارزان,ارزان ترین بشقاب پرنده سنسور دار,خرید اینترنتی ارزان بشقاب پرنده سنسور دار,بهترین فروشگاه اینترنتی
خرید اینترنتی,خرید اینترنتی بشقاب پرنده سنسور دار جدید,خرید بشقاب پرنده سنسور دار جدید,خرید نقدی بشقاب پرنده سنسور دار جدید,خرید پستی,خرید پستی بشقاب پرنده سنسور دار جدید,بشقاب پرنده سنسور دار جدید,بشقاب پرنده سنسور دار اصلی

با خرید محصول بشقاب پرنده سنسور دار در قرعه کشی مخصوص این محصول در فروشگاه اینترنتی جفت 6 شرکت کنید و برنده شوید.

این قرعه کشی در صورت فروش 100 محصول سالم صورت می گیرد.

جوایز:

نفر اول: 150 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نفر دوم : 100 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نفر سوم : 50 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying

بشقاب پرنده ای که در هوا معلق می ماند

دارای باطری داخلی قابل شارژ

دارای سنسور فوق العاده هوشمند

دارای چراغ های LED که هنگام پرواز روشن می شوند

ویژگی ها:

  • دارای برگه راهنمای فارسی
  • دارای باطری داخلی قابل شارژ.
  • دارای برگه راهنمای فارسی.
  • دارای چراغ های LED که در هنگام پرواز روشن می شوند
  • وسیله ای بی نظیر جهت سرگرمی و بازی که فوق العاده مهیج می باشد

 

قیمت: 47400تومان
قیمت : 39500 تومان
بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying

بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying محصول جدید و بی نظیری می باشد که حیرت همگان را بر می انگیزد. کافیست این محصول را روشن کنید تا پرواز بشقاب پرنده شروع شود و آن گاه شمایید که باید با دستتان آن را در هوا معلق نگه دارید. این محصول دارای سنسور فوق العاده هوشمند بوده و تا زمانی که دستتان را زیر آن بگیرید پرواز بشقاب پرنده ادامه خواهد داشت. بشقاب پرنده Super Flying دارای باطری داخلی قابل شارژ بوده و همچنین دارای برگه راهنمای فارسی می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول دارا بودن چراغ های LED فوق العاده زیبا می باشد که در هنگام پرواز زیبایی خاصی را به بشقاب پرنده می بخشد!

برای لذت بردن از این وسیله نیاز به هیچ تمرینی ندارید و فقط کافیست دست خود را زیر بشقاب پرنده نگه دارید تا بشقاب پرنده در هوا پرواز کرده و معلق بماند.

قیمت: 47400تومان
قیمت : 39500 تومان
بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying
 ویژگی های بشقاب پرنده سنسور دار :
بشقاب پرنده سنسور دار یک اسباب بازی جدید است
بشقاب پرنده سنسور دار بسیار مفرح است
بشقاب پرنده سنسور دار برای هوش کودکان مفید است
بشقاب پرنده سنسور دار زیبا است
بشقاب پرنده سنسور دار یک هدیه عالی است
قیمت: 47400تومان
قیمت : 39500 تومان
بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying


:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

خرید اینترنتی لامپ رقص نور LED,خرید پستی لامپ رقص نور LED,خرید ارزان لامپ رقص نور LED,لامپ رقص نور LED,خرید نقدی لامپ رقص نور LED,خرید آنلاین لامپ رقص نور LED,خرید لامپ رقص نور LED,فروش لامپ رقص نور LED,فروش پستی لامپ رقص نور LED,فروش اینترنتی لامپ رقص نور LED,فروش ارزان لامپ رقص نور LED* حراج اینترنتی با پایین ترین قیمت,حراج اینترنتی,حراج,خرید پستی,فروشگاه اینترنتی,لامپ رقص نور LED ارزان,ارزان ترین لامپ رقص نور LED,خرید اینترنتی ارزان لامپ رقص نور LED,بهترین فروشگاه اینترنتی
خرید اینترنتی,خرید اینترنتی لامپ رقص نور LED جدید,خرید لامپ رقص نور LED جدید,خرید نقدی لامپ رقص نور LED جدید,خرید پستی,خرید پستی لامپ رقص نور LED جدید,لامپ رقص نور LED جدید,لامپ رقص نور LED اصلی

لامپ رقص نور LED

به اتاق و مجالس خود شادی مضاعف ببخشید

دارای افکت های متفاوت …

دارای موتور گردان پرقدرت و مقاوم

مصرف برق فوق العاده پایین

قابل نصب بر روی انواع سرپیچ ها

مناسب برای منزل، مغازه، رستوران، تالار، اتاق کودک و …

لامپ رقص نور LED

قیمت : 18.000 تومان

این لامپ با نورهای بسیار زیبا که دارای رنگهای مختلف می باشد، جذابیت بی نظیری را به محیط شما می دهد و هنگامی که این رنگها با هم مخلوط می شوند طرح های بسیار زیبا و دلنشینی در محیط ایجاد می کند. این لامپ در جشن های شما و یا مغازه و حتی اتاق کودک شما قابل استفاده می باشد. فقط کافیست آن را در سرپیچ لامپ ببندید تا شروع به رقص نور و چرخش کند، همچنین این لامپ دارای موتور گردان 360 درجه می باشد و در حالت اتوماتیک قابلیت تعویض طرح نورها را به صورت خودکار دارد بطوریکه رقص نوری خیره کننده و جذاب در مکان مورد نظر شما ایجاد می کند. با استفاده از این لامپ در مجالس خود همه را حیرت زده کنید!
لامپ رقص نور LED

قیمت : 18.000 تومان

برخی از ویژگی های لامپ رقص نور LED:
– تولید 7 رنگ نور با رنگ های مختلف که جلوه زیبایی دارد
– دارای برد بسیار بالا
-پوشش کامل مکان های بزرگ
– توان مصرفی بسیار پائین
– عمر طولانی این لامپ که حداقل 3 سال است
– زیبایی منحصر به فرد
– قابل نصب بر روی هر نوع سر پیج
– دارای افکت های متفاوت
– مناسب استفاده در جشن ها و …
– مناسب رستوران ها و تالارها
– مناسب اتاق کودکان
لامپ رقص نور LED

قیمت : 18.000 تومان

با نصب چراغ بر روی سرپیچ چراغ به صورت خودکار شروع به چرخیدن می کند و

نور حاصل از این چراغ به حرکت در می آید و مانند یک رقص نور عمل می کند.

بسیار مناسب برای استفاده در جشن ها و مهمانی ها

افراد خانواده خود را با این چراغ شگفت زده کنید

بسیار زیبا، جذاب و شگفت آور

کیفیت عالی و نشکن

لامپ رقص نور LED

قیمت : 18.000 تومان

فضای مجالس و مهمانی هایتان را رنگارنگ و نورانی کنید

80 % صرفه جویی در مصرف انرژی

عمر طولانی تا 8000 ساعت

با نوردهی بسیار بالا

برای اولین بار در ایران

لامپ رقص نور LED

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 18.000 تومان



:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

ماساژور پروانه ای

دارای شش برنامه مفید و مختلف ماساژ

استفاده از ماساژور پروانه ای بسیار آسان است

ماساژور پروانه ای بسیار کوچک و به آسانی قابل حمل می باشد

ماساژور پروانه ای دارای تاییدیه اتحادیه CE می باشد

ماساژور پروانه ای

از قابلیت های ماساژور پروانه ای فرم دهی عضلات شل شده و آتروفی ، قابلیت ماساژ و ریلکسیشن ، بالا کشیدن

سینه در خانمها، لاغری موضعی میتوان نام برد. سیستم دستگاه ماساژور پروانه ای در واقع یک شبیه ساز ورزش

است که با فرکانسی نزدیک به فرکانس صوت فرمان مغز را برای عضلات شبیه سازی می کند.این عمل باعث شده تا

عضله منقبض و منبسط شود. براثر این انقباض وانبساط سوخت و ساز عضلات بالا رفته و چربی مصرف می شود. از آنجا

که این سیستم یک طرفه بوده یعنی فقط فرمان انقباض را دستگاه صادر میکند و انبساط عضله توسط مغز انجام می گیرد

باعث می شود تا یک رابطه بین مغز، کبد،عضله و دستگاه ایجاد می شود که مغز به کبد فرمان می دهد تا اسید آمینه

آزادکنـد. این عامل باعث می شود تا چربی و کلسترول تبدیل به گلوکز شده و به مصرف سوخت و ساز بدن برسد.

ماساژور پروانه ای - butterfly abs

ماساژور پروانه ای – butterfly abs

بنابراین شما تمامی علایم طبیعی ورزش مانند خستگی، تعریق، شادابی، پس از ورزش را در عضلات خود احساس

می کنید.ازمزیت های این دستگاه این است که نیروی وارده بر عضله در هنگام استفاده ازاین سیستم مانند ورزش

معمولی در عضلات دیگر تقسیم نمی شود و فقط همان عضله مورد نظـر را تحریک می کند. بنابراین تعداد دفعات

تکرار این عمل بسیار بیشتر از ورزش خواهد بود.

خرید ماساژور پروانه ای

برای استفاده بهتر بع از خرید ماساژور پروانه ای دانستن نکات زیر مفید است:

1- محیط آرام و بدون استرس باشد

2- استفاده از روغن های گیاهی و یا زل های لاغری گیاهی در حین ماساژ با ماساژور پروانه ای

3- بعد از ماساژ 10 تا 20 دقیقه به همان حالت بخوابید

خرید اینترنتی ماساژور پروانه ای

مژده به خریداران گرامی خرید اینترنتی ماساژور پروانه ای :

به ازای هر 10 هزار تومان خرید 1 امتیاز بگیرید و در قرعه کشی بزرگ فروشگاه اینترنتی جفت 6

شرکت کنید ضمنا این قر عه کشی فقط بین خریداران ماساژور پروانه ای برگزار می شود

جایزه نفر اول : دستگاه لاغری شکم و پهلو – عینک تروکالر – 200 هزار تومان خرید از فروشگاه

جایزه نفر دوم : دستگاه لاغری شکم و پهلو – عینک تروکالر – 100 هزار تومان خرید از فروشگاه

جایزه نفر سوم : دستگاه لاغری شکم و پهلو – عینک تروکالر – 50 هزار تومان خرید از فروشگاه

نکته :

به ازای خرید نقدی شانس برنده شدن 3 برابر می شود و 10درصد تخفیف شامل حالتان می شود و از خریداران گرامی

تقاضا می شود در واردکردن شماره همراه خود دقت به عمل آورند تا در صورت برنده شدن ما با مشکل روبرو نشویم

khariddok

در صورتی که با کلیک روی دکمه زیر به سبد خرید منتقل نشدید موجودی محصول تمام شده است

قیمت محصول : 28.000 تومان

shop-more-info-buy



:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

 

اس ام اس عاشقانه صبح بخیر خود

 

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیباترین بوسه هاى عاشقانه

هدیه اى براى تو

دوستت دارم

 

 

اس ام اس عاشقانه صبح بخیر خود

 

دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست

گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست

من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل

تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست

 

اس ام اس عاشقانه صبح بخیر خود

 

عاشقی چیزی برای هدیه نیست…

طرح دریاوغروب وگریه نیست…

عاشقی یک کلبه ی ویرانه نیست…

حرف از شمع وگل وپروانه نیست…

عاشقی تنهای تنهایک غم است…

بی توماندن در سکوت یک شب است

 

اس ام اس عاشقانه صبح بخیر

 

دوست داشتنت” را پنهان کردم…!!

نه از دست “تو” …

از “ترس روزگار” …

روزگاری که همه ی دوست داشتنی هایم را از من گرفت

 

اس ام اس عاشقانه صبح بخیر

 



:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

 

 

بالا بالا خفن

 

بالا بالا بهترین وسیله آموزشی برای کودکان شما

بسته آموزشی فارسی

بــالا بــالا

آموزش خواندن حروف و کلمات فارسی

برای سنین 1 – 6 سال

شامل : بالا بالا مقدماتی – بالا بالا 1 – بالا بالا 2 – بالا بالا 3

بالا بالا

 

بالا بالا خفن

 

اهداف آموزشی بسته بالابالا :

لطفا در طول از محتوای لوح های فشرده برای تمرین و تکرار بیشتر استفاده نمایید.

بالا بالای مقدماتی:

اهداف آموزشی : تقویت مهارت تکلم کودک / آماده­ سازی کودک برای تصویرخوانی / آماده­ سازی کودک برای یادگیری بالا بالا شماره1

بالا بالا مقدماتی

 

بالا بالا

 

بالا بالا مقدماتی شماره 1:

اهداف آموزشی: یادگیری کلمات با تصاویر

بسته آموزشی بالا بالا

 

بالا بالا

 



:: برچسب‌ها: بالا بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

 

اس ام اس جدید

 

شانس نام مستعار خداست آنجا که نمی خواهد

امضایش پای داده هایش باشد

 

 

اس ام اس جدید

 

بزن سلامتی اونایی که

حرمت نون و نمک که هیچ !

حرمت زخمایی که باهاشون

خورده بودیم رو هم نگه نداشتن …

 

اس ام اس جدید

 

هیچگاه از یک زن سنش را مپرس،

از یک دانشجو معدلش را،

از یک مرد حقوق ماهیانه اش را…

و از یک استقلالی قیمت باشگاهش را

 

اس ام اس جدید

 

به شخصیت خود بیشتر از آبرویتان اهمیت دهید..

زیرا شخصیت شما

جوهر وجود شماست

و آبرویتان

تصورات دیگران نسبت به شماست

 

اس ام اس جدید

 



:: برچسب‌ها: اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 625
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

 

پنکه ی خورشیدی با دوام

 

 پنکه خورشیدی ماشین

AUTO COOL

بدون نیاز به برق و باطری

جابه جایی آسان و نصب سریع و راحت

پنکه خورشیدی ماشین راه حل گرمای تابستان

یک دستگاه تهویه و خنک کننده هوشمند

بهترین وسیله برای صرفه جویی در مصرف سوخت

با اتوکول از گرمای شدید داخل ماشین خداحافظی کنید

پنکه خورشیدی ماشین,پنکه خورشیدی

 

پنکه ی خورشیدی با دوام

 

پارک کردن ماشین در فضای باز باعث بالا رفتن درجه حرارت داخل اتومبیل می شود یک گرمای شدید و عصبی کننده را بوجود

می آورد اما با اتوکول این اتفاق دیگر نمی افتد . پنکه خورشیدی ماشین یک وسیله باور نکردنی که با انرژی خورشیدی کار

می کنند و نیاز به برق باطری ندارد , این وسیله با جذب انرژی خورشیدی و تبدیل آن به الکتریسیته و با کمک موتوری که در

داخل آن قرار دارد مثل یک خنک کننده قوی دمای ماشین را پایین می آورد و انرژی گرمایی را به بیرون هدایت می کند .

به همین ترتیب از گرم شدن فضای داخل اتومبیل جلوگیری می کند.

پنکه ی خورشیدی,خرید پنکه خورشیدی

 

پنکه ی خورشیدی

 

با توجه به طراحی ویژه  و منحصر به فرد, اتوکول در هر اتومبیلی قابل استفاده بوده و روی هر شیشه ای قابل نصب می باشد.

نصب کردن این دستگاه بسیار آسان می باشد, اتوکول را به شیشه وصل می کنید و بعد نوار پلاستیکی مخصوص را در اطراف

اتوکول قرار می دهید و به سادگی اتوکول قابل استفاده می باشد.

پنکه های خورشیدی,فروش پنکه خورشیدی

 

 

پنکه ی خورشیدی



:: برچسب‌ها: پنکه ی خورشیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 560
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

 

اس ام اس سربازی خنده دار و جالب

 

سلامتی سربازی که به خاطر خانوادش

شونه ای که براش گذاشته بودند با خودش برد

هر چند مویی نداشت

 

اس ام اس سربازی , اس ام اس سربازی غمگین , اس ام اس سربازی خنده دار

 

اس ام اس سربازی خنده دار و جالب

 

فقط یه ایرانی میتونه ۲ سال بره سربازی

۳۰ سال تعریف کنه!

 

اس ام اس سربازی خنده دار

 

فاصله برای عاشق همیشه تلخ است

چه ۸۰۰ کیلومتر و چه ۸ متر!

این را از چشمان خیس سربازی فهمیدم

که از بالای برجک دیده بانی به همسرش می نگریست

 

اس ام اس سربازی خنده دار



:: برچسب‌ها: اس ام اس سربازی ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

 

اس ام اس دوستانه و عاشقانه سنگین

 

سلام یه زحمت واست داشتم ،

قربونت از جلو آینه گذشتی این رفیق مارو هم ببوس

 

 

 

اس ام اس دوستانه و عاشقانه سنگین

 

پیامک میدهم اکنون برایت ، به قربان دو چشمان سیاهت

بده اس ام اسی تا شاد گردم ، دلم کرده کنون خیلی هوایت

 

 

اس ام اس دوستانه و عاشقانه سنگین

 

به خودم میبالم که در این عصر یخی ، دوستی دارم که دلش آینه ی خورشید است

 

 

اس ام اس دوستانه و عاشقانه

 

مثل ایرانسل خرابتم

مثل ۹۱۹ همراهتم

مثل ۹۱۲ رفیق با کلاستم !

 

اس ام اس دوستانه و عاشقانه



:: برچسب‌ها: اس ام اس دوستانه ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

 

چرخ گوشت دستی جدید و خوب

 

برخی از خانم های ترجیح می دهند گوشت چرخ کرده مصرفی خود را ،شخصا در منزل تهیه کنند که این امر بیشتر به دلیل عدم

مرغوبیت گوشت چرخ کرده آماده و همچنین عدم اطمینان از رعایت بهداشت در آماده سازی گوشت خرچ کرده های آماده می باشد.

از چرخ گوشت دستی می توانید برای ریز کردن، چرخ کردن، خرد کردن و مخلوط کردن انواع مواد خام و پخته استفاده کنید. همچنین می توانید

انواع غذاها، کیک ها، شیرینی ها و سوسیس های خانگی را هم با آن آماده نمایید. بنابراین با خرید چرخ گوشت خانگی در دراز مدت،

هم پول خود را پس انداز می کنید و هم  چون می توانید میزان چربی و کیفیت مواد چرخ کردنی را نیز خود معین نمایید، غذاهای سالم تر

و تازه تری را تهیه می کنید استفاده این چرخ گوشت کاملا دستی بوده و بدون نیاز به برق و باطری می باشد و همین مساله باعث

شده است این محصول کاملا بی خطر باشد..

قیمت چرخ گوشت دستی

 

چرخ گوشت دستی جدید و خوب

 

قیمت چرخ گوشت دستی ما را مقایسه کنید

بهترین پیشنهاد برای شما که به فکر سلامتی خودتان هستید

راحت ترین وسیله برای چرخ کردن

با تیغه های فولادی و ضد زنگ

با این دستگاه بینظیر به ساده ترین شکل ممکن

گوشت نیاز خودتون رو چرخ کنید و با اطمینان استفاده کنید

خرید چرخ گوشت دستی

 

چرخ گوشت دستی جدید

 

 راحت ترین وسیله برای چرخ کردن

با تیغه های فولادی و ضد زنگ

با این دستگاه بینظیر به ساده ترین شکل ممکن

گوشت نیاز خودتون رو چرخ کنید و با اطمینان استفاده کنید

فروش چرخ گوشت دستی , گوشت چرخ کن دستی

 

چرخ گوشت دستی جدید

 



:: برچسب‌ها: چرخ گوشت دستی ,
:: بازدید از این مطلب : 694
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

 

آهنگ پیشواز ایرانسل مداحی حاج میثم مطیعی باحال

 

آهنگ پیشواز امام رضا

محسن چاوشی

۳۳۱۲۶۵۱

 

 

 

آهنگ پیشواز ایرانسل مداحی حاج میثم مطیعی باحال

 

آهنگ پیشواز خیانت

۱ محسن چاوشی

۳۳۱۲۶۵۲

 

 

آهنگ پیشواز ایرانسل مداحی حاج میثم مطیعی باحال

 

آهنگ پیشواز خیانت ۲

محسن چاوشی

۳۳۱۲۶۵۳

 

 

آهنگ پیشواز ایرانسل مداحی حاج میثم مطیعی


آهنگ پیشواز من با تو خوشم

محسن چاوشی

۳۳۱۲۶۵۴

 

آهنگ پیشواز ایرانسل مداحی حاج میثم مطیعی



:: برچسب‌ها: آهنگ پیشواز ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

 

جوک های فیسبوکی جالب انگیز

 

رو مخ بودن یعنی وقتی داری با تلفن حرف میزنی هی ازت می پرسن کیه کیه

پشت تلفن...

:(

 

 

 

جوک های فیسبوکی جالب انگیز

 

پسر داییم میگه خوش به حالت تک فرزندی! میگم چرا؟

میگه همه ته دیگها مال خودته...

تا حالا خودم به این سعادت پی نبرده بودم!

 

 

جوک های فیسبوکی جالب انگیز

 

ﻫﻤــــــﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﺑﻨﺰ ﻭ BMW ....

ﻭﻟـــــﯽ ﻣﻦ ﻣﯿﮕﻢ ﯾﻪ ﺟﻔﺖ ﮐﺘﻮﻧــــﯽ ﺍﻣﺎ ﺑﺎ عشقم♥♥

 

 

جوک های فیسبوکی

 

البته من چرت میگم این نصفه شبی !

شما زیاد توجه نکنید ^_^

 

جوک های فیسبوکی



:: برچسب‌ها: جوک ,
:: بازدید از این مطلب : 607
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

 

اس ام اس سلامتى

 

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید سری 179

sms jadid in bisms

به سلامتى برق که هروقت رفت اومد !

اس ام اس جدید سری 179

sms jadid in bisms

پرواز باور پرنده ایست که به پرواز می اندیشد

دلیل پرواز پر نیست ، زندگی قانون باورها و لیاقت هاست

و تو لایق هر آنچه بخواهی !

اس ام اس جدید سری 179

sms jadid in bisms

به سلامتی دختری که به خاطر عشقش تموم زندگیشو داد

و برای آخرین بار به عشقش زنگ زد که بگه خیلی دوسش داره

اما یه خانومی گوشیو برمیداره و میگه : “مشترک موردنظر در حال مکالمه است”

اس ام اس جدید سری 179

sms jadid in bisms

 

همی نالم که مادر در برم نیست

صفای سایه ی او بر سرم نیست

مرا گر دولت عالم ببخشند

برابر با نگاه مادرم نیست

اس ام اس غمگین سری 179

sms jadid in bisms

تمام زندگی ام درد میکند

دلم نوازش های مادرانه میخواهد

دلتنگ خنده های توام مادر …

اس ام اس غمگین

اس ام اس جدید سری 179

sms jadid in bisms

همان بالا بمان رفیق

لذت میبرم وقتی همه به من میگویند : “تاج سرت زیباست”

اس ام اس جدید سری 179

sms jadid in bisms

لاتی ترین اس سال برای لوتی ترین رفیق :

بیادتم خفن تا زمانی که برم تو کفن

اس ام اس جدید سری 179

sms jadid in bisms

گوشیمون میخوره زمین سکته میکنیم

دوستمون که میخوره زمین میمیریم از خنده

همچین موجودات داغونی هستیم !

اس ام اس جدید سری 179

sms jadid in bisms

نیستیم

به دنیا مى آییم ، عکس یک نفره میگیریم

بزرگ میشویم ، عکس دونفره میگیریم

پیرمیشویم ، عکس یکنفره میگیریم

و بعد دوباره باز نیستیم …

“حسین پناهى”



:: برچسب‌ها: اس ام اس جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک

 

اس ام اس دل سپرد

 

اس ام اس ، سری 69 اس ام اس زیبا و جملات زیبا

اس ام اس زیبا,جملات زیبا,متن زیبا,پیامک زیبا,مسیج زیبا,sms زیبا

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

آتش کشیدم زیر تمام خاطرات

نه کسی مثل او میشود ، نه خودش مثل قبل

او بیخیال من شده است ، من هم دیگر بیقرارش نمیشوم

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

برای تمام رنج هایی که می بری صبر کن!

« صبر » اوج احترام به حکمت خداست.

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

رفت و دیگر ندارمش

تقصیر خودم بود

ته این همه شعر که برایش نوشتم ، نقطه نگذاشتم

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

جلوی بعضی ازخاطره ها باید نوشت

اهسته به یاد اورده شوید خطر ریزش اشک …

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

ته دیگ عشق اول رو هر چه قدر بسابی

با اسکاژ دوست داشتن های بعدی از دلت پاک نمی شود

حالا تو هی بساب

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

از ما گذشته …اما…

اگر در سرت هوای خدا حافظی داری از همان ابتدا سلام نکن …

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

ماندن در کنار من لیاقت می خواست نه بهانه !

به سلامت …

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

دوست دارم تا آخر

تا انتهای باور

تا آخر زمونه

این خط /

اینم نشونه *

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

فراموش نکنیـم ، که اگـر دلی را بردیـم ، شکستیـم ، گذشتیـم و رفتیـم…

روزگـار حافظه خوبـی دارد ، هـرگز فراموش نمیکند…

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

در ثانیه‌های بودنت می‌ مانم

در فصل شکست خوردنت می‌ مانم

یک سال نه ده سال چه فرقی دارد !

تا لحظه دل سپردنت می‌مانم

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

گاهی بعضی هارو خیلی راحت میبخشی

چون دوست داری بازم کنارت باشن !

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

دل من ترانه دارد ، غم عاشقانه دارد

به هوای روی ماهت ، همه شب بهانه دارد . . .

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

خداوند برای هر بنده ای که نیکی بخواهد

کار دیگران را در دستان او قرار می دهد.



:: برچسب‌ها: اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد رستاک
آفر پایه عکاسی مونوپاد
مخصوص موبایل و دوربین دیجیتال

Monopod Z07-1 

نگه دارنده انواع موبایل برای فیلم برداری یا عکاسی

بدنه سبک و مقاوم

برای اولین بار در ایران

پایه عکاسی مونوپاد
مونوپاد Monopod Z07-1 وسیله ای مناسب در شلوغی‌ها و در وسط جمعیت که فضایی برای عکاسی نیست،
این وسیله به کمک شما آمده و عکس‌برداری از زوایای دید غیر معمول را برای شما امکان پذیر می‌کند. جالب‌ترین کاربرد
آن هنگام عکس‌های سلفی تکی و دسته جمعی می‌باشد.

20 ٪ تخفیف ویژه

پایه عکاسی مونوپاد موبایل و دوربین

پایه عکاسی مونوپاد موبایل و دوربین

در شلوغی‌ها و در وسط جمعیت که فضایی برای عکاسی نیست، این وسیله به کمک شما آمده و عکس‌برداری از زوایای دید

غیر معمول را برای شما امکان پذیر می‌کند. جالب‌ترین کاربرد آن هنگام عکس‌های سلفی تکی و دسته جمعی می‌باشد،

می‌توانید گوشی یا دوربین را بالای سر خود به هوا ببرید تا از دید پرندگان عکاسی کنید.

پایه عکاسی مونوپاد ارزان

  • پایه عکاسی مونوپاد ارزان
  • استفاده آسان و حمل راحت 
  • مناسب برای استفاده با دوربین های دیجیتال و یا دوربین های DSLR
  • وزن سبک برای سهولت حمل
  • طراحی قابل تنظیم
  • مناسب برای اکثر تلفن های همراه 
  • ایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی، عروسی، ساحل، کنسرت و عکس های هوایی
  • جنس بدنه از آلومینیوم
  • تنظیم آسان به هر زاویه

پایه عکاسی مونوپاد و بلوتوث شاتر

مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای دوربین دیجیتال و دوربین موبایل است. این وسیله برای ثبت
عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌های سلفی بسیار عالی است.
تاکنون برایتان پیش آمده در یک مهمانی به دلیل ازدحام  جمعیت نتوانسته باشید از رویدادها به درستی عکس بردارید؟
یا سوژه موردنظر شما در نقطه‌ای قرار داشته باشد که هر طور تلاش کنید، نتوانید تصویر آن را بگیرید؟ خب! مونوپاد
 دقیقا برای همین مواقع طراحی شده است. با داشتن یک مونوپاد، دوربین یا موبایل خود را روی آن
نصب کنید و در فاصله دور بایستید و از هر چه دلتان می‌خواهد عکس بردارید.
پایه عکاسی مونوپاد monopod

پایه عکاسی مونوپاد monopod

این روزها سلفی بسیار رایج است. بیشتر خودنگاره‌ها هم از جلو گرفته شده‌اند و شاید صورتتان چندان زیبا نیفتد. اما اگر مونوپاد

داشته باشید، می‌توانید موبایل را روی آن قرار دهید و از فاصله دور، یک سلفی بسیار زیبا از خود بردارید. به کمک کسی هم

نیاز ندارید و خودتان از هر زاویه و با هر پوزی که دوست دارید از خودتان عکس بردارید.

پایه عکاسی مونوپاد مخصوص موبایل

مونوپاد از جنس آلومینیوم ساخته شده است و علاوه بر وزن کم، استحکام و دوام بسیاری نیز دارد. به همین دلیل، می‌توانید
 همه جا آن را با خود حمل کنید و همین که سوژه جالب به چشمتان خورد، عکس بردارید. بعلاوه، مونوپاد لرزش دوربین و همچنین،
احتمال افتادن گوشی یا دوربین از دست را تا حد بسیاری کاهش می‌دهد. قسمت بالای مونوپاد که موبایل روی آن نصب می‌شود،
قابلیت تنظیم به هر زاویه‌ای را دارد. بنابراین با آن از بالای دیوار، مانع، فنس یا در میان جمعیت و محیط‌های شلوغ براحتی عکاسی کنید.

پایه عکاسی مونوپاد تخفیف

مونوپاد را می توانید در زوایا و اندازه‌های مختلف تنظیم کنید. بندی که در انتهای میله آن وجود دارد، هنگام برداشتن عکس،
 امنیت دوربین یا موبایل را تضمین می‌کند. این وسیله استفاده بسیار آسانی هم دارد. کافی است سلف‌ تایمر را فعال و قد
میله را بلند کنید و عکس بگیرید.

خرید پایه عکاسی مونوپاد

 این مدل مونوپاد کلید شاتر یا اتصال بلوتوث ندارد و شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه می‌توان با آن عکاسی کرد؟
 پاسخ ما این است که به جای پرداخت هزینه بیشتر برای خرید انواع بلوتوث‌دار، می‌توانید از اپلیکیشن‌های رایگان تایمر برای
موبایل‌های اندرویدی و آی‌فون استفاده کنید. یعنی با هزینه کم از همان امکانات بهره‌مندشوید.

مونوپاد

مزیت مونوپاد در این است که در یک جمع، باعث می شود  تا بیشتر دیده شوید و به نوعی خاص و به‌روز به نظر برسید.
شاید سلفی‌های برخی از هنرمندان سینما یا موسیقی کشورمان را دیده باشید که با مونوپاد از خود و دوستانشان عکس
برداشته‌اند. شما هم می‌توانید با مونوپاد از نعمت سلفی‌های گروهی بسیار باکیفیت بهره‌مند شوید و آنها را با دوستان خود
به اشتراک بگذارید و موجب خوشحالی خود و اطرافیان شوید. در آخر این اطمینان را به شما می‌دهیم، با استفاده از این پایه،
عکس‌های متفاوتی ثبت خواهید کرد زیرا زاویه‌های عکاسی شما به طور کل تغییر می‌کنند و به واسطه آن خلاقیت بیشتری هم
به خرج خواهید داد و نتایج بسیار عالی به دست خواهید آورد.

پایه دوربین مونوپاد

مشخصات پایه دوربین مونوپاد :

حداکثر وزن قابل حمل : 500 گرم

حداکثر طول : 109 سانتی متر

ابعاد : 2.5*4.5*25 میلی متر

وزن : 158 گرم

محتویات جعبه : پایه منوپاد و گیره مخصوص فنری نگهدارنده گوشی موبایل

پایه دوربین عکاسی مونوپاد

مژده به خریداران گرامی پایه دوربین عکاسی مونوپاد  :

به ازای هر 10 هزار تومان خرید 1 امتیاز بگیرید و در قرعه کشی بزرگ فروشگاه اینترنتی جفت 6 شرکت کنید

ضمنا این قر عه کشی فقط بین خریداران پایه عکاسی مونوپاد برگزار می شود

جایزه نفر اول : دستگاه ورزشی ریووفلکس اکستریمکیسه خواب آمریکایی – 200 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

جایزه نفر دوم :  دستگاه ورزشی ریووفلکس اکستریمکیسه خواب آمریکایی – 100 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

جایزه نفر سوم : دستگاه ورزشی ریووفلکس اکستریمکیسه خواب آمریکایی – 50 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نکته :

به ازای خرید نقدی شانس برنده شدن 3 برابر می شود و از خریداران گرامی تقاضا می شود در وارد کردن

شماره همراه خود دقت به عمل آورند تا در صورت برنده شدن ما با مشکل روبرو نشویم



:: بازدید از این مطلب : 715
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد